Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Champie_Me schreef:Als ik met mijn scootertje het dorp uit rij moet ik nog uitkijken dat ik niet op mn plaat ga door die mest!! Vraag me af wie er dan verantwoordelijk is voor de schade aan mij en mn scooter?!
Ben er dus ook echt niet blij mee, stap gewoon af en schuif het even de berm in! Kun je dat niet dan hoor je naar mijn idee absoluut niet buiten te rijden!!
komt werkelijk bijna niemand, en er is inderdaad heel veel meer overlast van slik op de weg van trekkers e.d. dan van paardenmest. 
Champie_Me schreef:Als ik met mijn scootertje het dorp uit rij moet ik nog uitkijken dat ik niet op mn plaat ga door die mest!! Vraag me af wie er dan verantwoordelijk is voor de schade aan mij en mn scooter?!
Ben er dus ook echt niet blij mee, stap gewoon af en schuif het even de berm in! Kun je dat niet dan hoor je naar mijn idee absoluut niet buiten te rijden!!
Lamar schreef:Champie_Me schreef:Als ik met mijn scootertje het dorp uit rij moet ik nog uitkijken dat ik niet op mn plaat ga door die mest!! Vraag me af wie er dan verantwoordelijk is voor de schade aan mij en mn scooter?!
Wat zul jij de komende tijd dan veel op je plaat gaan met al die natte gladde bladeren.
Als je door een paardendrol al op je plaat gaat hoor jij mischien beter ook maar niet op de weg.
Champie_Me schreef:Lamar schreef:
Wat zul jij de komende tijd dan veel op je plaat gaan met al die natte gladde bladeren.
Als je door een paardendrol al op je plaat gaat hoor jij mischien beter ook maar niet op de weg.
Wat is dit voor *** reactie??? Ik zeg toch niet dat ik op mn plaat ga maar dat het wel een flink risico is, blad ligt er in de polder bij ons nauwelijks maar vind dat men best even af kan stappen om het even aan de kant te schuiven maarja...
Champie_Me schreef:Wat is dit voor *** reactie??? Ik zeg toch niet dat ik op mn plaat ga maar dat het wel een flink risico is, blad ligt er in de polder bij ons nauwelijks maar vind dat men best even af kan stappen om het even aan de kant te schuiven maarja...
dion1anouk schreef:Heb iets anders gehoord in de wandelgangen!!! Die raadlid Jos woont in een straat waar bijna alleen maar mensen wonen die paarden houden.. Deze mensen schijnen een paar maanden terug al eens een brief te hebben ontvangen van de gemeente met hoeveel paarden/pony's ze gestald hebben en waar ze naar toe gaan met hun mest!!! Mensen hebben nooit klagen gehad over dit maar is pas begonnen toen deze JOS in hun straatje kwam wonen. Dus eigenlijk is er maar èèn iemand die last heeft van de paardenmest op straat!!!!! Valt wel mee hoor met de overlast......

xMercury schreef:Haha Hulst in het nieuws. Stom dorp, lopen zeuren over paardenmest. Ik denk dat ze zich eens beter om wat andere kunnen bekommeren, zijn vast al die oude mensen hier die er over zeuren haha.
xMathilde schreef:xMercury schreef:Haha Hulst in het nieuws. Stom dorp, lopen zeuren over paardenmest. Ik denk dat ze zich eens beter om wat andere kunnen bekommeren, zijn vast al die oude mensen hier die er over zeuren haha.
Inderdaad Iris! Dat Ze die bierkaai eens snel vol laten lopen zodat we er weer gewoon langs kunnen! Ben het omrijden wel al zat.