Adelinde Cornelissen zal tijdens NIC Assen meewerken aan een poging om een wereldrecord te vestigen. Het plan is een wereldrecord dressuurles voor ponycombinaties te vestigen. De eerste 50 ponycombinaties (minimaal M2 dressuur gekwalificeerd) die zich aanmelden, kunnen deelnemen aan deze bijzondere les, verzorgd door Adelinde.
De recordpoging zal worden gedaan onder toeziend oog van twee notarissen en er wordt een beeldopname van gemaakt, zodat er later geen misverstanden over kunnen komen. Belangstellende ponyruiters kunnen zich voor deze recordpoging opgeven via het speciale e-mailadres recordadelinde@gmail.com. Op de site http://www.nichassen.nl staan de voorwaarden voor het meedoen.
ik vraag me dan wel af hoe ze dat gaan vormgeven lijkt me vooral erg leuk voor de ponyruitertjes, maar verder denk ik niet dat het een toegevoegde waarde heeft voor de opleiding van kinders en pony's.
Ach klinkt als leuke publiciteit, en voor de pony's een leerzame ervaring wat betreft het delen van een ruimte met veel andere dieren. Prima toch.
Ossie
Geplaatst: 14-10-11 16:56
Nee, natuurlijk heeft het geen toegevoegde waarde, maar het is voor deze kinderen wel leuk om eens in zo'n entourage te mogen rijden waar ze anders misschien nooit zouden komen met hun pony, dus wat maakt het uit ?? Ze hebben er genoeg begeleiding bij geregeld om alles in goede banen te leiden...
he wat jammer dat je weer M2 moet zijn anders had ik me zeker op gegeven weet zeker dat het record helemaal goed komt
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 14-10-11 17:02
Onwijs leuk voor die kinderen. Hoop dat de recordpoging slaagt. Geeft toch weer een stukje positieve promotie voor het evenement en voor de paardensport.
Ik vind het wel leuke publiciteit en ze zullen niet meteen veel 1op1 aandacht van Adelinde hebben... het is toch een hele ervaring voor pony en kind. In zo'n entourage rijden is toch leerzaam op zich.
Marit__
Geplaatst: 14-10-11 17:45
Ossie schreef:
Wij hebben de brief al binnen; dochterlief doet mee met de pony; ben ook erg benieuwd hoe dit zal gaan....
wanneer heeft jouw dochter zich opgegeven? Ik heb me op 5 oktober opgegeven, maar heb nog geen brief ontvangen
Ossie
Geplaatst: 14-10-11 18:04
Ik heb even gekeken, maar wij hebben 4 okt. opgegeven....
Marit__
Geplaatst: 14-10-11 18:09
Ossie schreef:
Ik heb even gekeken, maar wij hebben 4 okt. opgegeven....
Dankjewel! Dan hoop ik dat ik er bij zit! Zou ik echt super leuk vinden!
Het heeft misschien ook wel iets te maken met het feit dat Adelinde een eigen fanclub krijgt. Lijkt me in elk geval voor de kinderen die mee mogen doen een hele leuke ervaring.
kristianneb
Geplaatst: 14-10-11 19:08
Ik heb me net ook aangemeld, hoop dat ik er nog bij zit. Lijkt me leuk om er eens te rijden en is ook nog eens super dichtbij
mimeslosydy
Geplaatst: 14-10-11 19:34
Oké? Hoe zal ik het noemen, apart dan maar? Vraag me dan toch af in wat voor immense ruimte ze dat gaan organiseren. Denk niet dat je er veel aan hebt eerlijk gezegd.
Renske_M
Geplaatst: 14-10-11 19:40
Ben benieuwd, ik vind het in ieder geval een grappig initiatief!!
PaysBas
Geplaatst: 14-10-11 19:43
Moeten die kids dan niet op tijd naar bed?
Ossie
Geplaatst: 14-10-11 19:45
PaysBas schreef:
Moeten die kids dan niet op tijd naar bed?
haha... tis op zondagmorgen 10 uur, dus op tijd UIT bed dan maar !!