Rieky Young op tv bij "Het zullen je ouders maar zijn"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Rieky Young op tv bij "Het zullen je ouders maar zijn"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 11:39

Nieuwsredactie

Afbeelding
Rieky Young tijdens Horse Event 2011.
foto door _Karin

Volgende week maandag 17 oktober staat in het programma: "Het zullen je ouders maar zijn", de jonge Bill centraal.
Hij is de zoon van Rieky Young en niet erg blij met het feit dat zijn moeder de bekende westernamazone Rieky Young is.

Lees hieronder waar de aflevering over gaat:

Voor de zestienjarige Bill speelt een ander probleem. Zijn ouders zijn bekende paardrijders. Zijn moeder is zelfs een wereldberoemde amazone: Rieky Young heeft een kast vol prijzen en voor Bill betekent dit dat hij ieder vrij moment moet meehelpen in de stallen en ook nog eens mee moet naar wedstrijden. Als niet-paardenliefhebber is dat volgens Bill echt een regelrechte straf.

"Het zullen je ouders maar zijn."
Maandag 17 oktober 2011 om 23:20 uur op sbs6.

Bellarose

Re: Rieky Young op tv bij "Het zullen je ouders maar zijn"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:44

Ik denk een typisch 16-jaar-en-hekel-aan-alles-wat-ouders-doen-en-laten-gevalletje. Er zijn ongetwijfeld kinderen zat die het slechter hebben. Maar ik ga toch even kijken maandag! :)

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:45

Kan me best voorstellen dat als iets een beroep of hobby is van je ouders, en je daar zelf helemaal niets mee hebt maar toch verplicht toe wordt, je inderdaad niet blij bent met het leven zoals je ouders dat van je verwachten.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:46

Ik wil het ook zien!
Ben benieuwd :)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:47

Bellarose schreef:
Ik denk een typisch 16-jaar-en-hekel-aan-alles-wat-ouders-doen-en-laten-gevalletje. Er zijn ongetwijfeld kinderen zat die het slechter hebben. Maar ik ga toch even kijken maandag! :)

nouja hoeft niet perse natuurlijk. Ik heb 3 zussen, waarvan er eentje gewoon echt niet van paarden houdt. Tja kan gebeuren. Ik denk dat die het ook echt een straf zou vinden om altijd maar met ons mee te moeten op wedstrijd en in de stallen. Als het je interesse niet heeft..

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:47

ik ben ook wel erg benieuwd :)
Hoop dat ik het niet vergeet te kijken :+

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:48

dan liever dat je ouders in de paarden zitten dan dat ze "goblins" worden elk weekend en half in een fantasie wereld leven :)

Ben benieuwd naar de uitzending!

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:48

Bellarose schreef:

Vergis je niet een lieve vriendin van mij fokt al jaren paarden. De paarden gaan voor alles.
De kinderen klaagden tegen mij, dat alles om de paarden draait, ze nooit op vakantie kunnen vanwege de paarden, nooit eens een dagje weg, want de paarden moeten dit of dat. Dat hun moeder meer tijd besteed aan de paarden dan aan hen.
Toen dacht ik wel toen ik dit hoorde: hmmmmm meid, hier zit wel wat in wat je kinderen zeggen.....

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:49

Graag iedereen die met deze jongeman zou willen ruilen, achter mij aansluiten... en niet dringen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:52

Haha jammer dat het zo laat komt, anders was ik het zeker even gaan kijken. Tja, er zullen ongetwijfeld kinderen zijn die het slechter hebben maar er is altijd wel iemand die het nog slechter heeft dan de ander. Dat betekend echter niet dat je jouw eigen situatie niet vervelend mag vinden. Ondanks dat zulke ouders hebben een ware droom is voor veel paardenmeiden heeft hij het voor zijn gevoel slecht in zijn situatie. Denk ook best dat als het daadwerkelijk zo is en hij houdt niet van paarden dat hij het inderdaad als vervelend kan ervaren en daar kan ik ook best in komen. Zeker als je eenmaal de magische leeftijd van 16 hebt bereikt :=

Weet ook nog wel van vroegah toen mijn vader in de topsport meeliep, ik vond het toen ter tijd ook niet altijd leuk om mee te moeten naar de wedstrijden. Maar toen ik de leeftijd bereikte waarop ik alleen thuis kon blijven mocht dat ook van mijn ouders, nu ik er met mijn 23 jaar op terugkijk hadden die dagjes uit met de familie ook wel weer een bepaalde charme... :)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:56

Caesar schreef:
Kan me best voorstellen dat als iets een beroep of hobby is van je ouders, en je daar zelf helemaal niets mee hebt maar toch verplicht toe wordt, je inderdaad niet blij bent met het leven zoals je ouders dat van je verwachten.

Exact mijn gedachte... :)

Ben benieuwd, misschien ga ik het wel kijken. :)

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:57

Maeve schreef:
Graag iedereen die met deze jongeman zou willen ruilen, achter mij aansluiten... en niet dringen :+

Ik sluit aan :D
Wij, als paardenliefhebbers zullen er wel moeilijk in kunnen komen dat deze jongen het helemaal niet fijn vind het paardenwereldje ingesleurd te worden, aangezien wij zelf niets liever zouden hebben dan een wereldberoemde amazone als moeder :D
Maar ik snap 'm wel hoor, ikzelf moet echt niets van voetbal hebben terwijl mijn ouders (en dan vooral mijn vader) niets liever horen, doen of kijken :+
Gelukkig is mijn vader geen prof, anders zou ik me ook de haren uit de kop hebben getrokken uit miserie om dag in dag uit in die voetbalwereld te zitten :=

Zou 'm graag willen kijken ! Maar denk niet dat ik de zender hier op belgische TV heb :+

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:00

Ik ben wel benieuwd omdat het vooral een kijkje is in het leven van de familie Young. Ik ga proberen te kijken!

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:02

Ik ben het ook wel met jullie eens hoor, maar dat neemt niet weg dat de meeste 16 jarige pubers heel goed zijn in klagen en overdrijven over het gedrag van hun ouders (*denkt aan broertje die deze prachtige leeftijd ook doormaakt op het moment* := ), en andere dingen die hun niet aan staan aan hun ouders.
Aan de andere kant zou ik het ook niks vinden om idd mee te moeten naar voetbalwedstrijden oid. Hmm!
Maar we gaan het zien maandag, misschien is het erger dan ik me (als paardenmeid :D) voor kan stellen :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:02

Jaaaa ik ga ook kijken :D toch een beetje western iets op tv :P

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:04

had twee x zelfde geplaatst foutje
Laatst bijgewerkt door marjan1986 op 11-10-11 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:05

Ik snap 't wel! Anders om is 't bij ons thuis. Ik ben de enige die wat met paarden heeft en heb er ook twee. Mijn ouders en zusje hebben er niks mee en worden dus regelmatig gek van mijn paarden gedoe. Kan me dus best voorstellen dat zo'n jongen er dus ook gek van word en liever andere dingen wil doen. Ik vind dan ook dat je je kind niet mee moet nemen in je eigen hobby als hij daar niks aan vind. Ga zeker kijken!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:07

Hier ga ik naar kijken, kan me voorstellen dat je als niet-paardenliefhebber een regelrechte hekel aan paarden gaat krijgen als je mee moet helpen en daar geen plezier aan beleeft.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:07

Caesar schreef:

Helemaal mee eens!

Maeve schreef:

Ik sluit me ook achter jouw aan! :D

Als ik het niet vergeet, of andere verplichtingen heb, ga ik het ook zeker kijken.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:08

Joh vervelend zeg dat je mee mag naar Amerika enz. :) . Maar goed het ligt er ook wel aan wat hij allemaal wel niet moet doen voor de paarden. Als niet paardenliefhebber wel moeten werken in de stallen snap ik dat dat als vervelend word ervaren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:10

Mri schreef:
dan liever dat je ouders in de paarden zitten dan dat ze "goblins" worden elk weekend en half in een fantasie wereld leven :)

Ben benieuwd naar de uitzending!
_O- Helemaal mee eens.. :')

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:11

Ik ga zeker kijken :)) De opnames zijn al een hele poos geleden gemaakt, ik kan me tenminste een wedstrijd herinneren dat de familie Young een cameraploeg achter zich aan had :D
'k weet alleen niet meer welke wedstrijd :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:13

Cassidy schreef:
Hier ga ik naar kijken, kan me voorstellen dat je als niet-paardenliefhebber een regelrechte hekel aan paarden gaat krijgen als je mee moet helpen en daar geen plezier aan beleeft.

Daar sluit ik me helemaal bij aan :j
Ik ben erg benieuwd naar de uitzending en ga ook zeker kijken.

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:17

RoMaReToFel schreef:
Bellarose schreef:

Vergis je niet een lieve vriendin van mij fokt al jaren paarden. De paarden gaan voor alles.
De kinderen klaagden tegen mij, dat alles om de paarden draait, ze nooit op vakantie kunnen vanwege de paarden, nooit eens een dagje weg, want de paarden moeten dit of dat. Dat hun moeder meer tijd besteed aan de paarden dan aan hen.
Toen dacht ik wel toen ik dit hoorde: hmmmmm meid, hier zit wel wat in wat je kinderen zeggen.....

Ik geloof ook wel dat weinig mensen doorhebben dat het leven van o.a. deze mensen helemaal in het teken staan van de paarden. En als je als kind zijnde niet dezelfde hobby deelt maar er wel constant meer geconfronteerd word en er ook nog wordt verwacht dat je altijd helpt en erbij bent, kan ik me voorstellen dat je hier niet gelukkig van wordt...

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:17

Knap van die ouders dat ze die 16-jarige nog aan de gang krijgen in de stallen en mee krijgen naar concoursen. Voor mij is het al lastig om een 4-jarige mee naar de stal te krijgen :=

Maar nee, kan me goed voorstellen van die jongen dat het vervelend is om je zoveel aan te passen aan je ouders. Wat voor beroep of hobby de mensen ook uitoefenen. Ik had best met hem willen ruilen maar doet niet ter zake.