Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

texelse schreef:nog heel even dan dan is 3/4 van nederland omzoomd met paatjes en prikkeldraad waarachter de "groenen" van de natuur lopen te genieten en wij mogen bij het prikkeldraad blijven staan omdat ze er ook nog bordjes "verboden toegang" ophangen. Natuurgebieden zijn prachtig, geweldig, maar er moet wel een evenwicht zijn tussen het aantal bewoners en de hoeveelheid natuurgebied hier in Nederland, en dat vind ik op het moment wat doorslaan naar de verkeerde kant.

Bassenqua schreef:Natuurlijk, Staatsbosbeheer mag iemand naar de kl**te helpen door zijn brood weg te jatten? Natuurlijk, zorg er voor dat ze hun huis kwijt raken en bij de bijstand aan kunnen gaan kloppen, dan kunnen de bewoners van Nederland er voor op draaien. Compleet logisch toch hier in Nederland met hun stomme regeltjes. Verander het bestemmingsplan en klaar is kees, dat kan namelijk ook als het in hun eigen straatje te pas komt. Ik ben gek van de natuur en dat mag ook echt niet verdwijnen maar als hij daar nou een kartbaan had dan zou ik zeggen ok maar dit geval, pure kolder en vind het te stom om over na te denken
thysvisscher schreef:@ gekvanfleur: dus omdat hij niet mee is gegaan met ontwikkeling van zijn boerenbedrijf moet men maar gedogen dat hij illegale verdiensten heeft? Hij had ook op een professionelere manier zijn boerenbestaan kunnen inrichten, maar het houden van paarden van derden is makkelijker.... jammer voor hem, maar heel terecht dat dit stopt. Want als je het hier toestaat, moet het overal kunnen.
gekvanfleur schreef:thysvisscher schreef:@ gekvanfleur: dus omdat hij niet mee is gegaan met ontwikkeling van zijn boerenbedrijf moet men maar gedogen dat hij illegale verdiensten heeft? Hij had ook op een professionelere manier zijn boerenbestaan kunnen inrichten, maar het houden van paarden van derden is makkelijker.... jammer voor hem, maar heel terecht dat dit stopt. Want als je het hier toestaat, moet het overal kunnen.
wel even lezen..![]()
Hij mag niet meer koeien van SBB en mag ook geen paarden. Boerencamping ofzo mag vast ook niet..ook veel mensen.. wat zie jij dan nog voor mogelijkheden.
texelse schreef:nog heel even dan dan is 3/4 van nederland omzoomd met paatjes en prikkeldraad waarachter de "groenen" van de natuur lopen te genieten en wij mogen bij het prikkeldraad blijven staan omdat ze er ook nog bordjes "verboden toegang" ophangen. Natuurgebieden zijn prachtig, geweldig, maar er moet wel een evenwicht zijn tussen het aantal bewoners en de hoeveelheid natuurgebied hier in Nederland, en dat vind ik op het moment wat doorslaan naar de verkeerde kant.

Cayenne schreef:Is dat verkeer op video vastgelegd?
„Het is niet de bedoeling dat wij moeten bewijzen dat de IJslandse paarden overlast geven.”
Is het hier in Nederland niet nog steeds zo dat je onschuldig bent tot onschuld bewezen. SBB heeft een zaak aangespannen, maar vindt dat ze niets hoeven te bewijzen, dan zal ik wel
zijn, maar ik dacht toch dat de bewijslast bij de aanklager ligt? Als er echt ZOVEEL overlast is dat de boer daar ECHT met geen mogelijkheid kan blijven, dan moet het toch een kleine moeite zijn om daar bewijs van te verzamelen. Het is echt geen rakettechnologie, gemeentes zetten die installaties ook regelmatig neer om de verkeersstroom te meteen. Paaltje, touwtje over de weg, klaar... Weekje later trek je de stekker er weer uit en je weet precies wanneer er hoeveel auto's/fietsen/weet ik wat rijden.