Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JJane schreef:Het is altijd makkelijk een mening te hebben als je niet weet waar je over praat.
breggel1982 schreef:JJane schreef:Het is altijd makkelijk een mening te hebben als je niet weet waar je over praat.
misschien moet er wat aan de mentaliteit gedaan worden in de rensport???!!!
het is nam zeker niet normaal dat een 3 jarige en vaak zijn ze nog jonger deze prestaties moeten leveren
zowel mentaal als fysiek zijn ze er niet aan toe ook is het zweepgebruik niet normaal , misschien in jou kringen wel ?
ik zou zeggen neem dan je omgang met paarden een heel goed onder de loep
dit gaat puur om geld nergens anders om niet om het paard iig.
heeft hier niks mee te maken , maar zelfde voorbeeld de bioindustrie, is niet normaal dat wij beesten zo houden
gaat weer om geld en wij kijken de andere kant op
alle 2 de voorbeelden zijn misselijkmakend
Partyflappel schreef:Ze mogen toch maar max 3 keer echt slaan ofzo in een race? Dat ben ik al zo vaak tegen gekomen op bokt.. en toch blijven mensen hetzelfde roepen

Sappos schreef:Want hoe is een volbloed genetisch anders dan onze htk paarden? Het zijn toch gewoon allemaal PAARDEN en volbloeden zijn geen SUPERPAARDEN die eerder rijp of uitgegroeid zijn. Dat kan je mij niet wijs maken. Er zal niets schorten aan de voeding en verzorging. Ik geloof absoluut niet dat ze daar iets tekort komen. Desalniettemin heb ik een hekel aan het vroege trainen, het uiterste vragen van een kleuter.