Pfoeh, Bokt.nl ... Waar moet ik beginnen?
Ik heb me in 2007 geregistreerd en het is nu al weer 2011. Wat vliegt de tijd!
Ik kwam als guppie op dit forum en tuurlijk werd ik soms finaal de grond in geboord.
Typische dingetjes van bokt, maar dat maakt het ook juist zo interessant.
Eigenlijk heeft bokt een heel groot invloed gehad op mijn paardenleven.
Zo ben ik qua kwaliteiten en omgang heel erg vooruit gegaan.
Ik heb geleerd dat je niet aan de voorkant hoeft te plukken, en dat wedstrijden nog lang niet zo belangrijk zijn.
Veel over ziekte's geleerd en hoe ik dit kan genezen/voorkomen.
Soms ligt de oplossing zo voor de hand!
Mijn mooiste herinneringen aan bokt zijn toch de momenten dat je buiten met je paard in de hand staat, je serieus iets afvraagt en hem vervolgens even snel vastknupt om het direct op bokt te vragen.
Het fijne aan bokt is dat er altijd wel iemand is die bereid is je te helpen.. En zelfs met Privé dingen zijn PB-box open wilt gooien voor je.
Bokt.nl heeft mij bij Horse Event gebracht, en zonder bokt had ik nooit mijn geweldige fokmerrie!
En nog steeds stuur ik ieder jaar met kerst en oud en nieuw kaartjes van Olivier en mij met een kerstmuts op naar al mijn lieve bokt vriendinnetjes.. En je raad het al.. Ik krijg er tientallen terug!
Mijn beste herinnering aan bokt is toch (wat ik overigens nooit zal vergeten) dat mijn vader vroeger zo'n leek was dat een winterdeken niet nodig was, en een hoefsmid ook niet.
Bokt heeft toen honderden reacties op mijn topic geplaatst, heb zelfs 2 winterdekens gratis van iemand gekregen.
Bokt is zelfs mijn startpagina op m'n telefoon!
Ik heb, soms op een harde manier, mensen leren vertrouwen en wantrouwen.
Pfoeh, ik heb kortom erg veel meegemaakt op bokt.. Het grappige is ook dat ik 80% van alle bokkers ook gewoon ken. Of nou ja.. ken.. Ik weet wat er zoal in hun profiel staat.

(Vrije tijds besteding hou je toch hé! )
Ik zou niet weten hoe anders mijn paardenleven zou zijn zonder bokt, ik vrees drastische veranderingen! Haha!
Al met al, op naar de volgende 10tallen jaren.
Laat ze maar komen, ik lust ze rauw!
Groetjes, [Giolli]. (Giolli)