Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Asyaa schreef:Met de prijzen die Den Goubergh vraagt wel hoor![]()
Maar daar krijg je dan ook kwaliteit voor terug.

) opisop_shop schreef:maar dit is natuurlijk geen gewone manege en dus richten ze zich op heel andere dingen (grote wedstrijden, clinics, onderzoeken/keuringen enz). Best handig om er verspreid over het land een aantal te hebben liggen, zal andere grote accomodaties ook vast wel wat inkomsten kosten lijkt mij.
Ik neem aan dat als er 25miljoen beschikbaar gesteld is voor nieuwe accomodaties, er daaruit ook wel een fikse investering kan komen
midgie schreef:Maar hopen dat als ze er toch zoveel geld in gaan steken dat ze ook aan de paarden denken en niet alleen aan geld en zichzelf.
Dus b.v paddocks waar de paarden gewoon veel buiten kunnen en niet het grootste gedeelte van hun leven binnen moeten staan enz enz
for serious talk over zaken van deze omvang. Ben benieuwd of dit plan werkelijk het verschil gaat maken. olijf schreef:midgie schreef:Maar hopen dat als ze er toch zoveel geld in gaan steken dat ze ook aan de paarden denken en niet alleen aan geld en zichzelf.
Dus b.v paddocks waar de paarden gewoon veel buiten kunnen en niet het grootste gedeelte van hun leven binnen moeten staan enz enz
Volgens mij zijn die er al hoor.
. Maar als ik een keer bij de DA moet zijn, zie ik eigenlijk nooit wat buiten staan, terwijl er plek zat is. Ik vraag me dus af of ze nieuwe grond aan gaan kopen voor dit project, of gewoon hun weiland oppofferen.
(denk nu een jaar?)
maar vraag me ook af of het wel nut heeft, stel dat het EK niet komt, wat dan? maarja daar zullen ze vast goed overna denken
olijf schreef:midgie schreef:Maar hopen dat als ze er toch zoveel geld in gaan steken dat ze ook aan de paarden denken en niet alleen aan geld en zichzelf.
Volgens mij zijn die er al hoor.

manolito10 schreef:hoe duur is het dan om een paard hier te stallen?
petraaken schreef:Zo'n centrum is volgens mij niet goed leefbaar in de huidige economie. Er zijn veel grote concoursen die erg veel moeite hebben om voldoende sponsoring te krijgen voor het organiseren van een evenement van het kaliber als een EK, of een ander internationaal concours. Van concoursen alleen is zo'n bedrijf niet leefbaar.