Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
balloon schreef:Laat de gemeente dan een keertje extra rond rijden om de mest op te ruimen.
balloon schreef:Ja hoor, ik zie mijn pony al met zo,n mestzak achter hem aan. Hoe zien ze dat voor zich?
En de ruiters dan? Een rugzakje voor de paardenmest?
Laat de gemeente dan een keertje extra rond rijden om de mest op te ruimen. Vraag desnoods een kleine vergoeding van de verenigingen die daar hun menlessen organiseren.
Mestzak. Puh! Ben blij dat onze gemeente zich niet zo aanstelt.
julius_juut schreef:Ik moet zeggen dat ik het probleem van mest op de rijbaan niet echt zie.
Yucca schreef:julius_juut schreef:Ik moet zeggen dat ik het probleem van mest op de rijbaan niet echt zie. Zolang het niet op een voetpad ligt heeft niemand er last van.
Dus alle honden kunnen ook op de weg gaan kakken?
julius_juut schreef:Ik moet zeggen dat ik het probleem van mest op de rijbaan niet echt zie. Zolang het niet op een voetpad ligt heeft niemand er last van.
Cayenne @ [VN] Paardeneigenaren gemeente Hulst beboet voor mest op straat
)
Wessel2004 schreef:Ik voel me wel altijd heel banketstaaf als mijn paard op straat poept. Maar afstappen en het opruimen is voor mij echt geen optie. Ik kan namelijk niet meer optappen zonder kruk, door een blessure aan mijn knie en de hoogte van mijn paard.
Als het bij mensen voor de deur zou gebeuren (rij eigenlijk niet in de bebouwde kom) dat dan zou ik wel aanbieden om het op te ruimen als ze een opstapje voor me hebben en anders maar even langs rijden met de auto op weg naar huis.
Als het buiten de bebouwde kom op de weg ligt laat ik het liggen (sorry)
Brainless schreef:geerke schreef:wat een onzin....als het voor je stoep ligt pak je een schep en kwak je het tussen je rozen.
Dus andere mensen moeten "jouw" troep opruimen?