Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

CharleyT schreef:En daar gaan we weer. De Capmaffia staat gelijk klaar met achteraf wijsheid en weinig inlevingsvermogen. Als je vindt dat dikkerds te zwaar zijn voor hun paard is dat tactloos om te melden, maar gebeurd er een ernstig onfgeluk dan staan de scherprechters van de capclub klaar. Klaar met botte uitspraken, ipv medeleven en evt. een beterschapswens.
Ik wordt er misselijk van, en hoop van harte dat niemand van die wijsneuzen ooit iets ergs overkomt met hun paard. Want stel je voor, drie gebroken ribben en een gebroken scheenbeen bijv. Geen bodyprotector gedragen zeker, en je airbagvest niet aan zeker? Zal mijn opmerking zijn dan.
CharleyT schreef:En daar gaan we weer. De Capmaffia staat gelijk klaar met achteraf wijsheid en weinig inlevingsvermogen. Als je vindt dat dikkerds te zwaar zijn voor hun paard is dat tactloos om te melden, maar gebeurd er een ernstig onfgeluk dan staan de scherprechters van de capclub klaar. Klaar met botte uitspraken, ipv medeleven en evt. een beterschapswens.
Ik wordt er misselijk van, en hoop van harte dat niemand van die wijsneuzen ooit iets ergs overkomt met hun paard. Want stel je voor, drie gebroken ribben en een gebroken scheenbeen bijv. Geen bodyprotector gedragen zeker, en je airbagvest niet aan zeker? Zal mijn opmerking zijn dan.
. Tja dat heb je altijd op een forum en dat blijf je altijd houden ook
.QueenD schreef:CharleyT schreef:En daar gaan we weer. De Capmaffia staat gelijk klaar met achteraf wijsheid en weinig inlevingsvermogen. Als je vindt dat dikkerds te zwaar zijn voor hun paard is dat tactloos om te melden, maar gebeurd er een ernstig onfgeluk dan staan de scherprechters van de capclub klaar. Klaar met botte uitspraken, ipv medeleven en evt. een beterschapswens.
Rustig maar joh, leg even een pilletje onder je tong. Tja dat heb je altijd op een forum en dat blijf je altijd houden ook
.
Het enige wat ik hoop is dat het goedkomt met die amazone want het is geen pretje denk ik zomaar.
Het is heel naar wat er gebeurd en ik wens de amazone ook heel veel sterkte toe, maar feit blijft dat een cap het letsel had kunnen verminderen. CharleyT schreef:En daar gaan we weer. De Capmaffia staat gelijk klaar met achteraf wijsheid en weinig inlevingsvermogen. Als je vindt dat dikkerds te zwaar zijn voor hun paard is dat tactloos om te melden, maar gebeurd er een ernstig onfgeluk dan staan de scherprechters van de capclub klaar. Klaar met botte uitspraken, ipv medeleven en evt. een beterschapswens.
Sommigen hebben eerst een flinke les nodig alvorens ze begrijpen waar de cap voor dient.
CharleyT schreef:magda_90 schreef:Niet zo raar doen jullie.Het is heel naar wat er gebeurd en ik wens de amazone ook heel veel sterkte toe, maar feit blijft dat een cap het letsel had kunnen verminderen.
Wat is raar he??? Das al een hele discussie op zich. Ieder zijn mening toch, das het credo van Bokt.nl.
magda_90 schreef:Niet zo raar doen jullie.Het is heel naar wat er gebeurd en ik wens de amazone ook heel veel sterkte toe, maar feit blijft dat een cap het letsel had kunnen verminderen.
.