De vermiste Whiskey Lullaby.
De eigenaresse van een stallencomplex in Magnolia, Texas, is wanhopig op zoek naar een vermiste Arabische merrie, genaamd Whiskey Lullaby.
Afgelopen dinsdag kwamen 13 paarden om het leven tijdens een uitslaande brand in het Goslin Nix stallencomplex, waar op dat moment 28 paarden werden gehuisvest.
De brandweer en een team reddingswerkers slaagden erin om 14 paarden uit de stallen te bevrijden voordat het vuur ook hen zou bereiken. In eerste instantie werd aangenomen dat 14 paarden waren overleden tijdens deze brand, maar wat nu blijkt zijn het er waarschijnlijk 13, en is de zevenjarige Whiskey Lullaby een van de paarden die de tragedie wist te overleven.
Een ooggetuige wist te melden dat de merrie gezien werd terwijl ze de weg naar het complex afgaloppeerde. Onderzoekers hebben de sporen van de merrie gevolgd en kilometers verderop werden nog hoefafdrukken van Whiskey Lullaby gevonden, maar er werden eveneens sporen van een trailer aangetroffen.
De eigenaresse en haar familie moeten nu het verdriet van de overleden paarden en de verwoeste stallen verwerken, maar zijn bovenal bang dat Whiskey Lullaby is gestolen en willen haar terug. Het is mogelijk dat Whiskey brandwonden heeft opgelopen en dringend behandeld moet worden.
De politie en vrijwilligers patrouilleren dagelijks te paard om het dier te zoeken. Ook auto's en helicopters zijn inmiddels ingezet. Honderden mensen zullen flyers verspreiden in de hoop dat de merrie snel terecht is.
Whiskey Lullaby heeft in de showring al vele prijzen gewonnen is zo'n $75.000 waard. Eigenaar Fred Goslin schonk de merrie als veulen aan zijn dochter: Carissa Goslin Shumaker.
Carissa: "Ik hou verschrikkelijk veel van dit paard en ik wil haar terug. De brand was verschrikkelijk en het verlies van onze geliefde paarden heeft ons hart gebroken, maar als er iets goeds uit kan komen, dan zou het wel de terugkeer zijn van een nog in leven zijnde Whiskey.
De familie Goslin heeft een hoge beloning uitgeloofd voor degene die een tip heeft die kan leiden tot de terugkeer van Whiskey Lullaby
Klik hier voor een filmpje.
Op de startpagina...

)
ik hoop van harte dat de merrie terug wordt gevonden. Het is wel een plaatje zeg. De speculaties die hier de rondte gaan, ik kan het me goed voorstellen, maar ik hoop toch ergens dat het niet zo is, wat zou dat een gewetenloze actie zijn zeg, 13 paarden die levend zijn verbrand
Daar kun je toch niet mee leven?