Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:KNHS
* In de uitzendingen op deze dagen zijn, behalve live beelden van het EK dressuur, ook andere sporten te zien.
Sofy schreef:Als het de eerste twee dagen via nos.nl te zien is, dan zaterdag en zondag hoogstwaarschijnlijk ook. Dan kun je daar dus wel de volledige wedstrijd volgen (zonder tussendoor voetbal/volleybal etc)
HorseTimeXL schreef:ik hoop dat ik er heen ga, heb kaartjes gekocht via marktplaats leek heel betrouwbaar, ook geld al overgemaakt alleen van de tickets is geen spoor. Hopen maar dat ze binnekort reageren.
Sofy schreef:Als het de eerste twee dagen via nos.nl te zien is, dan zaterdag en zondag hoogstwaarschijnlijk ook. Dan kun je daar dus wel de volledige wedstrijd volgen (zonder tussendoor voetbal/volleybal etc)
SanderD schreef:Ik ga ook wel in het oranje denk ik, zo chauvinistisch ben ik wel. Alleen nog een shirt regelen, want die heb ik niet.
Zo te lezen doet Frits het commentaar niet bij de uitzendingen, Ed van den Bent komt mij niet bekend voor, hopelijk is het een verbetering.
marjolein_el schreef:weet iemand welke dag edward gal en adelinde etc moeten? En dat FEI tv, is dat gratis ?