Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zal ook wel wat uitzonderingen op zijn hoor 
Blijters!
Over rommelig landschap gesproken...
maar oh wee als iemand verderop een creoolpaaltje de grond in slaat.... Varekaj schreef:Omheiningen met dwarsbalken zijn wel pokkeduur! Heb tijd terug offerte aangevraagd om eentje te plaatsen met het basispakket (2 platte dwarsbalken) + poort van 3,6 breedte. Moet ook trailer of traktor doorheen kunnen indien nodig. Kwam ik voor 62 are uit op zowat €10.000... was verdorie zowat de halve aankoopprijs van het hele stuk grond!
Varekaj schreef:och, ze meten hier toch met 20 maten en 30 gewichten.
In natuurgebied zijn ze normaal heel erg streng, maar mijn ex mag er alles: niet maaien maar direct paard het land in, een aanhangwagen heeft er een hele winter geparkeerd gestaan, omgevallen bomen ruimt hij niet op (dus die liggen op de stroomdraad), hij voer hooi bij of korrel, laat de paarden er rondlopen als het 1 modderpoel is zodat het kapotgelopen wordt, laat het klepelmaaien ook al is dat strikt verboden, plastic van hooibalen laat hij er gewoon open en bloot liggen (en je mag al niet bijvoeren). Hij laat er ook paarden van vrienden op rondlopen die dan niks van huur betalen aan natuurpunt maar aan hem, maw hij verdient er nog aan ook.
Bomen die hij moet kappen "verkoopt" hij aan anderen, en stopt het geld in z'n zak...
De verantwoordelijke wet ervan en ziet niets, hij is selectief blindmaar oh wee als iemand verderop een creoolpaaltje de grond in slaat....
juliomariner schreef:Varekaj schreef:Omheiningen met dwarsbalken zijn wel pokkeduur! Heb tijd terug offerte aangevraagd om eentje te plaatsen met het basispakket (2 platte dwarsbalken) + poort van 3,6 breedte. Moet ook trailer of traktor doorheen kunnen indien nodig. Kwam ik voor 62 are uit op zowat €10.000... was verdorie zowat de halve aankoopprijs van het hele stuk grond!
Was dat hardhout?
Gypsy schreef:Och, belgie vond ik toch altijd al het land waar alles mag. Verrommeling van het landschap zijn ze daar ook niet bang voor gelukkig, dat is daar namelijk allang gebeurt.