Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heidy_wilco schreef:Krissie0 schreef:Ben ik blij dat ik nog nooit een kadaver ben tegen gekomen hier in Zuidhorn.
Hard straffen moeten ze zulke mensen,nuja mensen kun je het niet eens noemen!
Ik woon zelf in Noordhorn, en kom regelmatig door de gemeente heen, maar ik zie nooit iets eigenlijks...
chanicha schreef:Dit was eigenlijk wel voorzien door de AID, nu nVWA, omdat de overheid geen bijdrage meer levert in de prijs om kadavers op te halen.
Van mij mogen ze dit ook keihad aanpakken.
_Hyperion_ schreef:chanicha schreef:Dit was eigenlijk wel voorzien door de AID, nu nVWA, omdat de overheid geen bijdrage meer levert in de prijs om kadavers op te halen.
Van mij mogen ze dit ook keihad aanpakken.
Ik denk dat het echt niets te maken heeft met de prijs. Zie mijn bericht hierboven, het kost immers geen ene drol om het op te komen laten halen.
Wellicht zit er wat anders achter...geen ubn nummer of zulk soort dingen?
tienus63 schreef:Maar als zo'n persoon nog dieren heeft, me dunkt dat de AID daar regelmatig langskomt.
Bij ons in de buurt zit ook zo'n persoon.
Hij liet zijn vee nog net niet doodgaan, maar zijn koeien moesten af en toe blij zijn dat ze plastic te vreten kregen. Kregen ze tenminste nog iets binnen.
Daar is de AID een paar keer geweest en de situatie is daar aanmerkelijk verbeterd.