Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dressage4U schreef:Ik denk dat Adelinde eens moet gaan nadenken waarom ze nu achten krijgt i.p.v. negens.
Zou ze gewoon niet minder zijn gaan rijden? Persoonlijk vind ik van wel. Ze zit enorm te duwen, erg strak te rijden en zit bovendien scheef. De piaf is slechts gehuppel waarbij de achterhand erg hoog komt.
Erg jammer.
Dressage4U schreef:Ik denk dat Adelinde eens moet gaan nadenken waarom ze nu achten krijgt i.p.v. negens.
Zou ze gewoon niet minder zijn gaan rijden? Persoonlijk vind ik van wel. Ze zit enorm te duwen, erg strak te rijden en zit bovendien scheef. De piaf is slechts gehuppel waarbij de achterhand erg hoog komt.
Erg jammer.
Heb altijd gevonden dat ze TEveel aan het meeduwen en -rijden was.. Vandaag viel het mij idd ook op dat het haast een krachtwedstrijd lijkt. Ik miste heel erg het van de hand afrijden.. Stang horizontaal en duwen maar leek het nu. Wat dat betreft vond ik Anky en Salinero op hun top echt het voorbeeld van 'onzichtbaar' rijden.. Die zag je zo weinig doen en toch sjouwde Salinero erover..
Was echt onzin volgens hun
Citaat:Onderdelen die door ons heel goed werden uitgevoerd werden dan ook ondergewaardeerd", aldus Van Baalen,
Mindfields schreef:Phoebe is ook wel echt een enorme rilkikker hoor, heb haar een aantal jaren geleden regelmatig gereden, was altijd opletten met haar en met moeite naar de ontspanning. Maargoed paard is op haar 7e zadelmak gemaakt en op haar 8e liep ze Prix st Georges, wel erg snel.
Mindfields schreef:Phoebe is ook wel echt een enorme rilkikker hoor, heb haar een aantal jaren geleden regelmatig gereden, was altijd opletten met haar en met moeite naar de ontspanning. Maargoed paard is op haar 7e zadelmak gemaakt en op haar 8e liep ze Prix st Georges, wel erg snel.
voor zo een jonge combi