Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frats schreef:Ik heb bij ons in de buurt ook twee zeer dunne paarden gespot. Kennis van mij heeft veterinare dienst gebeld van Kreis Kleve. Binnen twee dagen was er iemand geweest en binnen een week was de situatie opgelost. Zo kan het gaan in Duitsland.
liesjecryos schreef:Euh fijn dat telefoonnummer van je maar je bent nooit bereikbaar
maar dan moet je niet vergeten je nummer te vermelden als je mijn voicemail in spreekt
anders kan ik niet terug bellen. Maar mailen kan natuurlijk ook. Mogelijkheden zat om mij te bereiken.
gohya schreef:Ik schrik hier niet meer van,ik heb zulke graatpony's zelf ook in de opvang gehad.
En er lopen er nog veel meer in nederland rond,we vinden ze helaas vaak per toeval.
geerke schreef:gohya schreef:Ik schrik hier niet meer van,ik heb zulke graatpony's zelf ook in de opvang gehad.
En er lopen er nog veel meer in nederland rond,we vinden ze helaas vaak per toeval.
vreemd eigelijk...ik bedoel dat niemand dat ziet.
Ik kan mij voorstellen dat hier in Frankrijk het nog weleens op plekken gebeurt waar geen mens langskomt...maar Nederland is toch vrij dicht bevolkt?