Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zunzuncito schreef:Ik stel me zo voor dat het fokken met klonen belangrijker is dan de kloon zelf.
maar hij waarschijnlijk wel), was altijd de 1ste bij een race (recreatief), had nergens bang van, braaf, deugniet... kan er echt geen slecht woord van zeggen. Oepsie, even iets vergeten... Toen ik hem kreeg op zijn 9, kon ik er niet blijven opzitten
bokken tegen de sterren op of kan het beter rodeo noemen... Maar ondanks dat ik hem mis en veel over hem spreek, is het toch ook leuk om een nieuwe uitdaging te hebben, mijn merrie die net 9 is geworden. manic schreef:Met alle respect, maar de huis tuin en keukenpaardjes van de gemiddelde hobbyfokker en recreant kun je toch niet vergelijken met Olympische en wereldkampioenen?
kalama schreef:manic schreef:Met alle respect, maar de huis tuin en keukenpaardjes van de gemiddelde hobbyfokker en recreant kun je toch niet vergelijken met Olympische en wereldkampioenen?
Ok, maar waar blijft de uitdaging dan? Als men de 10 top paarden in dressuur, jumping,... gaat klonen, zullen het altijd de zelfde 10 top blijven tenzij er iemand met een "nieuwe" aanwinst komt. Of niet?