Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
easygoing schreef:Dus 1 foutje van Laura en Mistral koste hen de overwinning terwijl er in de rit van Rath en Toot ook foutjes zaten? Ondanks dat het veel beter ging dan gister bij Rath en Toot ging het lang niet zo goed zoals bij Laura en Mistral.

hetty007 schreef:easygoing schreef:Dus 1 foutje van Laura en Mistral koste hen de overwinning terwijl er in de rit van Rath en Toot ook foutjes zaten? Ondanks dat het veel beter ging dan gister bij Rath en Toot ging het lang niet zo goed zoals bij Laura en Mistral.
Je weet wat Gal een keerjte gezegd hebt: je krijgt al punten meer, alleen al omdat je op Totilas zit (of iets in die geest)
Ik ben erg benieuwd hoe ze het doen buiten Duitsland?

annmary schreef:Ik denk dat svandijk bedoeld dat Totilas beter loopt nu Rath hem wat losser laat, waaruit opgemaakt kan worden dat Gal waarschijnlijk toch niet met zoveel druk rijdt dan dat er beweert wordt.
Ik vind het er een stuk fijner uitzien dan gisteren, gelukkig!

tjoppie schreef:Toot loopt nog niet voor 40% van wat hij onder Gal liep. Maargoed, blijkbaar past het klassieke Toot niet heel erg. Het dwingende MOET zo en niet anders, past dat paard blijkbaar niet.
Ik ben ook van mening dat Gal het paard veel losser liet, en dan niet een klein beetje! Dat zag je duidelijk terug in de twee proeven van dit weekeinde. Eerste proef was een ramp veel, en veel te vast van voren. Tweede proef was een stuk beter, maar kreeg Toot ook veel meer lucht. En ze zijn imo nog niet halverwege wat Gal deed. De makkelijkheid, de eenvoud die zie ik er nergens in terug. Het paard leek het allemaal op zijn sloffen met twee hoeven in zijn neus en een hoef op zijn rug gebonden te doen vorig jaar. Nu is het een worsteling.