Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

tiger27 schreef:Vind het echt kut voor hem
Maar hun hebben het beste paard wij hebben de beste ruiter edward gal
En hij komt echt wel weer terug
En ja moet maar zien wat als toot klaar is met de sport wat er met matthias gaat gebeuren komt tie iets wat tie zelf heeft getraint of komen er weer euro's aan te pas
En laat maar zien of het hem echt lukt
JPS schreef:Vind het heel logisch dat hij hem mist en andersom.
Het is altijd sneu als een combinatie uit elkaar gerukt wordt. De klik tussen beiden was zichtbaar aanwezig.
Gelukkig heeft hij Sister om zich op te richten.
Ik denk dat Totilas en Matthias wat meer tijd nodig hebben om een combinatie te gaan vormen.
sabina1998 schreef:K vind het ook jammer. Ik heb edward & totilas ook in het echt gezien, zag er echt super mooi uit! Ze waren een super team!
Ik vind gewoon: Totilas hoort bij edward (:
Ketaki schreef:sabina1998 schreef:K vind het ook jammer. Ik heb edward & totilas ook in het echt gezien, zag er echt super mooi uit! Ze waren een super team!
Ik vind gewoon: Totilas hoort bij edward (:
EG en Toot hoorden niet bij elkaar.
Die hadden ze nooit niet uit elkaar moeten halen.
![]()
![]()
ik zal maar eerlijk zeggen wat ik van die proef vond.
ik vond dat Totilas geestelijk gewoon verkracht werd. ( onder MAR)
zo mooi als hij is, zo lelijk werd hij gereden![]()
Ketaki schreef:JPS schreef:Misschien niet op dezelfde manier maar anders..
Met de tijd..
ik denk juist van niet.
waarom niet?
MAR heeft totilas niet zelf opgeleid, dus zo'n band zal hij waarschijnelijk never nooit niet krijgen.
Bomba schreef:Ketaki schreef:
MAR heeft totilas niet zelf opgeleid, dus zo'n band zal hij waarschijnelijk never nooit niet krijgen.
Edward heeft Totilas ook niet geheel zelf opgeleid. Totilas is van zijn 3e tot en met z'n 6e levensjaar gereden door Jiska van den Akker. Edward heeft hem eind 2006 overgenomen. Wellicht zou het dus eerlijk zijn Matthias en Totilas nog enkele maanden de tijd te gunnen.
Als je bijvoorbeeld onderstaande foto bekijkt denk ik dat er zeker iets heel moois voort kan komen uit deze combinatie.