Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XmissdaphX schreef:TanteSabien schreef:Fijn voor je dat het allemaal mee blijkt te vallen.
Als je er weer op mag ff een paar foto's laten schieten want de raket in kwestie ben ik nu wel benieuwd naar
Volgens mij is het die prachtige bonte in haar profiel
linnebill schreef:Hoi allemaal!
Ik ben het meisje die woensdag avond van dr paard is gevallen.
Muccato mijn 5 jarige paard schrok van wat in de hoek van de bak en raakte hierbij in blinde paniek.
Het is een paard dat snel spanning heeft en dat ook niet meer los kan laten.
Hij rende weg en begon te bokken,springen en te steigeren. Hierbij ben ik ervan afgevallen meer weet ik niet. Ik ben 1,5 uur buiten westen geweest, vandaar de traumahelicopter en de ambulances. Eenmaal in het ziekenhuis kwam ik bij en zijn er fotos gemaakt van nek,rug en knieeen.
Muccato is nog vrij onbeleerd en nog jong. Hij kan er niets aan doen. Gelukkig had ik een cap op en is het goed afgelopen.
Ik lig op dit moment al 2 dagen op bed want ik ben ontzettend duizelig, maar dat is natuurlijk niet zo raar met een hersenschudding.
Inderdaad een ongeluk zit in een klein hoekje, maar ach. Het blijven beesten waar we toch echt allemaal zelf op stappen, dat brengt soms wat risico's mee! Over een week mag ik weer rijden en zal ik weer vastberaden op Muccato stappen!

) dus heb het maar even gelaten, ze hadden het toen over zeker een maand ... Je moet dat zelf een beetje aanvoelen natuurlijk, maar spring er niet te vroeg weer op, gaat zich alleen maar tegen je keren
TanteSabien schreef:linnebill schreef:En ja, ik vind me echt prachtig maar daar kunnen meningen over verschillen toch!
Fijn dat je je zelf prachtig vind![]()
Vind je paard inderdaad ook echt heel mooi -ookal is het een bonte-
[***] schreef:Gelukkig is het relatief goed afgelopen, het kan snel gaan hé
Zou wel voorzichtig zijn met over een week er alweer op te kruipen, ik met mijn lichte hersenschudding mocht dit echt nog niet na een week .. Ik ben er na een dikke 2 weken weer even opgegaan en heb mij dat beklaagd (en kreeg daarna ook nog eens op m'n kop van de dokter) dus heb het maar even gelaten, ze hadden het toen over zeker een maand ... Je moet dat zelf een beetje aanvoelen natuurlijk, maar spring er niet te vroeg weer op, gaat zich alleen maar tegen je keren
TanteSabien schreef:Geheel offtopic maar die pony in de kofferbak![]()
We hadden met de sneeuw een fotoshoot voor een kinderkleding merk. En met de trailer en die sneeuw leek ons niets. Lopend was te ver met die kleine veulen hoefjes. Dus toen maar de achterbak in! Was erg leuk! En om ook zeker niet te vergeten!
linnebill schreef:[***] schreef:Gelukkig is het relatief goed afgelopen, het kan snel gaan hé
Zou wel voorzichtig zijn met over een week er alweer op te kruipen, ik met mijn lichte hersenschudding mocht dit echt nog niet na een week .. Ik ben er na een dikke 2 weken weer even opgegaan en heb mij dat beklaagd (en kreeg daarna ook nog eens op m'n kop van de dokter) dus heb het maar even gelaten, ze hadden het toen over zeker een maand ... Je moet dat zelf een beetje aanvoelen natuurlijk, maar spring er niet te vroeg weer op, gaat zich alleen maar tegen je keren
Goeie tip, ik moet ook even kijken natuurlijk hoe het dan daadwerkelijk gaat, maar als t goed gaat wil ik er toch even op. Anders blijf je uitstellen, en van uitstel komt afstel zeggen ze toch altijd? Ookal is het alleen maar even zitten.. Tis natuurlijk niet niks wat er is gebeurt, en daar zet je zelf ook een klein stapje van terug. Bewust of onbewust. Wil niet dat ik straks onzeker op hem ga zitten, terwijl hij zelf ook al wat onzeker is.
Vandaar ook dat ik zeg dat je het even zelf moet kijken.
Ik heb toen ook een stukje gedraafd, maar dat hobbelt toch net iets teveel voor het goede
Dus dat zou ik persoonlijk nog niet doen 
Juwelenschip schreef:Fijn om hier ook eens te lezen over een val die 'wel' goed afloopt. Maar nu mensen met het mooie weer ook weer meer gaan rijden, zal het aantal ongelukken inderdaad ook stijgen.
Goed dat je een cap ophad trouwens. Viel je gewoon op het zand of tegen een hek aan? Als je nu al een hersenschudding eraan over hebt gehouden met cap, dan zul je in elk geval een flinke smak gemaakt hebben, dus er maar niet aan denken hoe zo'n val zonder cap gebeurd zou zijn afgelopen.. Beterschap!