Paard geweigerd bij Engelse drive-in McDonalds

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Paard geweigerd bij Engelse drive-in McDonalds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 09:10

http://www.depers.nl

Een vrouw uit Groot-Brittannië zegt dat ze is geweigerd bij een McDonald's drive-in, omdat ze niet met een auto, maar met paard en wagen kwam bestellen. Ze kon wel terecht bij de concurrent van de fastfoodketen, Kentucky Fried Chicken.

De vrouw, Debbie Murden uit Derbyshire, wilde graag hamburgers en milkshakes. Eerdere keren ging dat goed, maar dit keer werd ze geweigerd als gevolg van gezondheids-en veiligheidsvoorschriften.

McDonald's stelt dat het beleid is om klanten in paardenkoetsen niet toe te laten.

Kijk hier voor een filmpje

JLLN_

Re: Paard geweigerd bij Engelse drive-in McDonalds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:13

Ik ben eens een keer gewoon te paard gegaan, ze konden er wel om lachen.. :)
Maar ook een keer op de scooter, en toen werd ik geweigerd :') >;)

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:19

Klopt dat mag niet! Bij ons doen we dat ook niet!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:20

Misschien moeten ze er toch maar aan gaan wennen bij de Mac; als de benzine prijzen zo blijven stijgen zo dit wel eens "de toekomst" kunnen zijn ;)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:22

Maar het is toch leuk? Maar ik snap het ergens wel, als het paard toevallig een keer ergens van schrikt heb je wel weer een hoop heissa.

La_ruette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:23

Haha, bij de Mac in Santpoort zie ik het ook wel eens gebeuren. Vind het wel humor! Zou niet weten waarom het niet mag?

Edit: oké ivm veiligheid...

Grooming_Mom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:27

En wat dacht je van mest ?? is toch ook niet zo lekker als je op het terras zit en je stinkt je stoel af van de paardenmest die op de weg naar de macdrive ligt _/-\o_

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:28

ik snap het ook wel ergens hoor stel je staat in een lange rij bij de mac drive tussen 2 autos in te wachten en je paard raakt in paniek? waar blijf je?

La_ruette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:30

Is zo, het is natuurlijk de kunst om een rustig moment uit te zoeken :-p

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:31

ElCid schreef:
Misschien moeten ze er toch maar aan gaan wennen bij de Mac; als de benzine prijzen zo blijven stijgen zo dit wel eens "de toekomst" kunnen zijn ;)

Hahahaha daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben :))

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:31

tanjatroetel schreef:
En wat dacht je van mest ?? is toch ook niet zo lekker als je op het terras zit en je stinkt je stoel af van de paardenmest die op de weg naar de macdrive ligt _/-\o_

Ik was even een reden aan het bedenken, maar die is wel erg goed :P

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:32

Nou ja, heel bokt roept altijd dat je je paard onder controle moet hebben voordat je de weg op gaat, dus wat dat betreft...

Ergens snap ik het wel, het is echt niet schoon, 1 windvlaag en je keuken ligt vol met haren in de rui periode. Aan de andere kant: hoevaak gebeurd dit nou helemaal...

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:36

Misschien was het verstandiger, dat de bijrijder, bij het stilstaan, even bij het paard ging staan.
Deze was toch wel iets onrustig van alles wat hij zag. :j

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:37

hhaha ben ook eens met mijn paard door heen gegaan... alleen vond paardlief dat wat minder...

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:38

Ik snap het wel inverband hygiëne. Maar zie het nog wel is gebeuren. Maar er gebeuren toch wel vaker rare dingen bij de Mac drive?!

Met 12 man in een klein autotje, achteruit de drive door rijden (en heel geschrokken kijken als er een auto in rijd! :j), en dan 25 milkshakes bestellen... Worden ze ook niet heel blij van!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:40

Vjestagirl schreef:
Nou ja, heel bokt roept altijd dat je je paard onder controle moet hebben voordat je de weg op gaat, dus wat dat betreft...
Ergens snap ik het wel, het is echt niet schoon, 1 windvlaag en je keuken ligt vol met haren in de rui periode. Aan de andere kant: hoevaak gebeurd dit nou helemaal...

Uiteraard, maar het zijn en blijven vluchtdieren. Ook als je paard bom nee, atoombom proef is. Kan het nog wel eens gebeuren. En het is niet fijn als dat juist op zo'n moment gebeurd.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:44

Als ik het filmpje kijk is dit paard niet eens zo bomproof. Hij moet stil staan en heel de tijd corrigeerd ze hem. Je ziet hem stapje naar voren, stapje naar achteren. Ik als automobilist daar zou daar absoluut niet blij mee zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:44

Ik snap in deze situatie heel goed dat ze geweigerd worden.
De hele parkeerplaats staat vol, dus het is druk. En eerlijk, ik zie op geen enkel moment dat ze dit paard dusdanig goed onder controle heeft dat hij rustig blijft in bepaalde situaties. Paard kan niet eens normaal stil staan.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:46

Ik ben ook wel eens met mijn paard door de mac geweest, kunnen ze altijd wel waarderen en ik ga op rustige momenten :j

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:58

Dit zelfde heb ik ook gehad! Ik mocht er ook niet in, omdat ik lopend was! Ik moest mijn paard parkeren op de parkeerplaats en binnen komen te bestellen! 8)7 Ik weet niet hoe je je paard wilt parkeren op een parkeerplaats.. "Ik zal hem wel even op de handrem zetten mevrouw" :P Klanten en werknemers vonden het wel leuk om te zien, maar de bedrijfsleider was iets minder blij met mij!

Voor de goede orde! Mijn paard was BOMPROOF!! dus ze bleef braaf staan, terwijl de auto's achter me gewoon braaf stonden te wachten tot ik klaar was
Laatst bijgewerkt door sheilarianne op 02-06-11 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:59

Tsja, als het rustig is snap ik het goed dat je eens met je paard doorheengaat :)

Wel een super mooi paard zeg :j

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:01

ik heb het 2 keer gedaan in mijn oude woonplaats. 1 keer met 1 stalgenootje en de andere keer met zijn 4en. we werden gewoon geholpen en ongeveer et halve mcdonalds personeel hing uit die hokjes om te kijken oe wij onze bestelling kwamen halen :D . de stront hebben we gewoon netjes opgeruimd. het moet wel leuk blijven voor beide kanten.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:05

Hier kan je ook gewoon te paard langs de mac drive :P

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:08

Ik ben ook wel op mn paard door de drive geweest, geweldig. En deden ook echt niet moeilijk (maar ik ben ook collega natuurlijk). Echter MAG de Mc Donald's geen mensen weigeren in de drive, al weet ik paarden niet zeker. Wel weet ik dat er ooit iemand is geweest die met de fiets kwam en geweigerd werd een rechtspan aanspan en die heeft gewonnen :$ Voor de Mc, sinsdien moeten wij gewoon iedereen helpen in de drive, geen probleem.

Ik ga nu bij de KFC werken, en dit schijnt wel het verschil te zijn tussen beiden restaurant, bij de KFC wat makkelijker met alles dan de Mc. Niet zo gek eigenlijk, men gaat sneller naar de Mc dan naar de KFC dus als ze dan ook nog eens moeilijk gaan doen komt er helemaal niemand meer...

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:11

Het zou me niet verbazen als dat paard een Welsh cob is.
Als je de commentaren op youtube leest, zie je dat de eigenaresse schrijft dat het paard wel degelijk bomproof is. Maar dat het gewoon een beetje een zenuwpeesje is die graag wat staat te klieren maar er nooit vandoor zou gaan ofzo.
Mocht het inderdaad een Cob zijn, dan vind ik dat eerlijk gezegd wel herkenbaar. :o