Een cameraman uit Engeland die opnames maakte op een Britse renbaan, mag van geluk spreken. Tijdens het filmen van de voorbereiding voor een race, haalde een van de renpaarden plotseling uit en raakte daarbij de camera van de man.
De man mag van geluk spreken dat zijn hoofd niet geraakt werd door de hoeven van het dier, want dan was het wellicht anders afgelopen.
Oei dat lijk mij heftig! Volgensmij is er hier een engeltje bij betrokken gweest, voor het zelfde geld was het niet zijn camera maar z'n hoofd!
Suzanne F.
Geplaatst: 31-05-11 15:21
Zooooo dat scheelde niks. Hij heeft mazzel gehad dat die camera ertussen zat. Maar hij zal nu ook wel auw hebben gehad zo te zien.
fojoe
Geplaatst: 31-05-11 15:21
nou, niet geraakt? je ziet z'n hoofd zo opzij schieten van de klap van de camera.
kennen jullie dit ding (ik weet de naam niet)?
als je het bolletje aan het ene uiteinde tegen de andere laat botsen, schiet het bolletje aan de overkant weg met dezelfde kracht. een natuurkundig experimentje om het behoud van kracht aan te tonen (pin me niet vast op de juiste term, de tijd dat ik nog fysicales kreeg is al heel lang voorbij ) het hoofd van de cameraman is het laatste bolletje aan de overkant
natascha44
Geplaatst: 31-05-11 15:22
Sjesus..das schrikken!! Gelukkig datie hem niet aan zag komen..pfff.. Idd een engeltje!!
arabianwoman
Geplaatst: 31-05-11 15:22
Nou die heeft zeker een engel op zijn schouder gehad....
suuzepuus
Geplaatst: 31-05-11 15:25
wow dat ging hard. Maare die camera is ook niet van schuimrubber.... autsj