Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BaileyMix schreef:Helemaal mijn gedachten.Ik denk dat als Totilas bij deze ruiter blijft zijn carrière een eind klaar isVast een goede ruiter, maar ik denk dat ze Totilas beter bij Gal hadden kunnen houden. Zeg nou zelf, sinds de verkoop is er niets dan pech bij Totilas. Wanneer gaan ze het inzien!
BaileyMix schreef:Ik denk dat als Totilas bij deze ruiter blijft zijn carrière een eind klaar isVast een goede ruiter, maar ik denk dat ze Totilas beter bij Gal hadden kunnen houden. Zeg nou zelf, sinds de verkoop is er niets dan pech bij Totilas. Wanneer gaan ze het inzien!

Citaat:Het langverwachte debuut voor Matthias Alexander Rath en Totilas vindt op dit moment nog altijd doorgang komende week. Het duo zal echter niet aan de start staan van de CDI5* World Dressage Masters (...)
JCA schreef:Cayenne schreef:De Grand Prix en Special waarin hij mee doet staan los van de WDM.
Titel klopt dus gewoon hoor
Natuurlijk klopt de titel, maar nu lijkt het idd of hij weer niet gaat starten

Anne schreef:Persoonlijk vind ik de titel ook impliceren dat hij wéér niet aan de start komt. Toen ik de titel van het topic zag dacht ik ook, wat nú weer? Gelukkig komt hij wel aan de start, ook al is het niet bij de WDM, ben benieuwd!![]()
Ik vind het overigens ook terecht dat de FEI de regels blijft hanteren.

s0173957 schreef:Wederom, lezen kunnen er velen niet.
Ze komen wél aan de start, maar in de Grand Prix die meetelt als qualifier voor de Special, en niet die voor de Kür...
Begrijpend lezen, is dat een vak dat jullie in de lagere school niet krijgen ofzo?