Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. De enige afsluitingen waar ik last van heb zijn die met een hele diepe greppel aan elke kant van een slagboom of palen die 60cm uit elkaar staan en tot je knieën komen (benen optrekken en heel goed sturen
). Voor de rest heeft mijn pony geen probleem met kreupelhout
.
. Juliette86 schreef:Maar wat voor paaltjes en bomen zijn dat dan? Ze moeten het wel heel extreem dicht timmeren wil ik er niet meer in kunnen. De enige afsluitingen waar ik last van heb zijn die met een hele diepe greppel aan elke kant van een slagboom of palen die 60cm uit elkaar staan en tot je knieën komen (benen optrekken en heel goed sturen
). Voor de rest heeft mijn pony geen probleem met kreupelhout
.
Ik zie het probleem er niet van om even extra goed op te letten, te sturen of een stukje sloot/kreupelhout mee te nemen. De afsluitingen hebben wel als voordeel dat mensen met quads en jeeps de paden niet meer helemaal naar de kl*te kunnen rijden of met een aanhanger vol crosmotoren erin komen. Bij ons mogen ze wat mij betreft het hele gebied op die manier dicht zetten.
Birgit__ schreef:Het protesteren ging gisteren niet alleen over de slagbomen maar het ging er ook over dat veel van onze ruiterpaden in het bos helemaal vol gegooid zijn met grind/kiezels zodat de wegen beter begaan zijn voor de auto's...
tanec_meisje schreef:Ze moeten gewoon zorgen dat er een fatsoenlijk ruiterpad naast loopt!
sheela schreef:In "ons" bos waren ze ook bezig met het maken van een slootje voor de afwatering en toen lagen over een heel stuk van het zandpad van die stalen rijplaten. Is ook niet fijn als je daar te paard over heen moet. Maar dan stap je af en neem je paard aan de hand mee en na die platen stap je weer op en rij je lekker verder.