Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vlooike schreef:Of over zijn rijtalent.Het zegt wel iets over het westernnivo in Nederland als Allard kalff na slechts 1 jaar paardrijden al 13de kan worden op een (internationale) wedstrijd.
Vind het wel lef hebben als je als beginnend ruiter (ik neem aan dat hij hiervoor geen paardrijcarrierre heeft gehad) aan zo'n wedstrijd mee durft te doen. stef schreef:ach tja, een goed paard onder je kont geschoven krijgen scheelt wel de helft.
Ik krijg een beetje nare smaak in mn mond van t westernrijden op t moment. Het schijnt meer om de bekende personen te gaan (anky, allard) dan om de sport
Denk wel dat de western wereld aan het veranderen is, maar denk ook dat met meer bekendheid ook meer kennis de wereld over gaat. stef schreef:ach tja, een goed paard onder je kont geschoven krijgen scheelt wel de helft.
Ik krijg een beetje nare smaak in mn mond van t westernrijden op t moment. Het schijnt meer om de bekende personen te gaan (anky, allard) dan om de sport
Yviertje schreef:Beetje jammer dat die bekende mensen dan voor de reining kiezen. Western is zoveel meer dan reining.
stef schreef:ach tja, een goed paard onder je kont geschoven krijgen scheelt wel de helft.
tegen de bekende nederlanders die toch deze sport meer op de kaart hebben en zullen zetten. Wees blij hiermee dan hoeft misschien Arthur en Rieky (ook bekend maar ja ) niet alle zeilen bij te zetten om deze wedstrijd te organiseren om Nederland uberhaupt op de kaart te krijgen en houden.........

Het gaat immers altijd om de combinatie.
dat zij paarden tot hun beschikking krijgen die al goed getraind zijn en waar de vorige trainers/eigenaars wel 70+ scores mee hebben gehaald. En dat ik die kans niet heb wegens geld- en tijdgebrek
.
En fijn dat zij ervoor hebben gezorgd dat er een cri in nederland is....
onder de kont schuift en traint....
*vlooike schreef:Het zegt wel iets over het westernnivo in Nederland als Allard kalff na slechts 1 jaar paardrijden al 13de kan worden op een (internationale) wedstrijd. Dat had hem in het springen of de dressuur niet gelukt.
Chappeau voor Riekie!