Op het CDI3* in het Oostenrijkse Stadl Paura voor senioren, Junioren, Young Riders en pony’s heeft junioren amazone Antoinette te Riele zich nadrukkelijk laten zien. De Limburgse amazone, die kort voor het vertrek het overlijden van haar opa Adrie Gordijn te verwerken kreeg, won met haar merrie Fleuri (v. Florestan I) zowel de landen-, als de individuele proef. 'Ik heb gereden voor opa, dat had ik beloofd', zei Antoinette te Riele.
In beide proeven moest Te Riele afrekenen met de Duitse Garnn Katalin met Debbie (v. Dacaorio). In de landenproef haalde de Nederlandse Juniore 72,43%, in de individuele proef bleef de score steken op 69,08%.
De video's van de diverse proeven kunnen hier worden bekeken :
Antoinette je bent zo'n knappe meid! Ik ken jou en je opa sinds 2008 en dat jij zo blijft presteren. Wauw! Een echte Weertenaar met je doorzettingsvermogen en wat ben ik blij dat ik ook in Weert woon en jou ken, meisje diepe respect voor jou .
mimeslosydy
Geplaatst: 22-04-11 19:11
zeker knap, en wat is ze groot geworden jemig zeg!
sowieso een knappe prestatie en zeker in die omstandigheden! Ik vind dat ze echt wel knap rijdt en een leuk paard ook!
Rambogirl
Geplaatst: 23-04-11 09:30
Respect voor tedje dat ze in deze tijd toch zulke fantastische proeven neer kan zetten. Grappig dat je in het filmpje van de landenproef Coby en Johann hoort praten.
Sieppus
Geplaatst: 23-04-11 13:55
Ik kan hier alleen maar diep respect voor hebben. Wat zou ze het moeilijk hebben gevonden om daar nu te zitten ipv bij haar familie.