Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IngridM schreef:Had ik niet verwacht want heb vernomen dat de kaartjes schreeuwend duur zullen zijn !!

Dallista schreef:Kan me wel iets voorstellen bij de grote vraag naar kaarten. De Spelen zo dichtbij huis, dat is een kans die veel sportfanaten zich natuurlijk niet willen laten ontgaan. Men kan er lang genoeg voor sparen, en in elk geval bespaar je deze keer onwijs op de reiskosten...
Ik ben bij de Spelen van Athene geweest, dat was een ongelofelijk mooie ervaring (zelfs sporten die me normaal gesproken helemaal niet aanspraken waren een genot om bij te wonen, de sfeer is gewoon fenomenaal).
Het kriebelt wel enorm, maar heb toch maar besloten alles lekker vanuit de luie stoel te bekijken en deze keer de hand op de knip te houden. Neem wel lekker vrij van werk om niets te hoeven missen!
) Wat een geweldige ervaring. Maar als ik die prijzen zo zie van London dan heb ik sterk de indruk dat alles bij elkaar opgeteld het niet goedkoper zal worden dan de vorige spelen in Hong Kong inclusief de reis er naartoe...
Heel erg jammer.
paardenfann schreef:hoe duur zijn die kaarten eigenlijk?