Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karijn schreef:Een Fiat Punto van 4,4 miljoen? Laat me niet lachen! Gewoon de dagwaarde van de auto vergoeden en de eigenaresse van de paarden een fikse boete opleggen voor het loslopen van haar paarden en de nalatigheid om voor een goede afrastering te zorgen. Het zal mij benieuwen of hij die 4,4 krijgt...
karijn schreef:Een Fiat Punto van 4,4 miljoen? Laat me niet lachen! Gewoon de dagwaarde van de auto vergoeden en de eigenaresse van de paarden een fikse boete opleggen voor het loslopen van haar paarden en de nalatigheid om voor een goede afrastering te zorgen. Het zal mij benieuwen of hij die 4,4 krijgt...
superwoman schreef:Ik denk (wéét wel zeker) toch dat de man liever z'n gezondheid heeft dan dat geld!
Geldbedrag zal toch wel ergens op gebaseerd zijn al lijkt het ineens wel veel. Toch kan het behoorlijk oplopen een huis en alle aanpassingen en derving van inkomsten én véél pijn waardoor je ook beperkt wordt in je levensgenot.
Geef hem groot gelijk!
Het was ernsige nalatigheid geweest en was goed te voorkomen. Kom op zeg, daarvoor al 9 x een ongeluk geweest dus laat staan hoe vaak het is gebeurd zonder dat het slecht afliep..