Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Letsdunit schreef:Triest, de foto van het veulen lijkt wel een te vroeg geboren veulen wat nog niet helemaal ontwikkeld is.
Ook die jaarling op de eerste foto die nog bij z'n moeder drinkt... als er ook niks anders is he
Maar ook zoiets is natuurlijk een fikse aanslag op het lichaam van het volwassen paard.
Cayenne schreef:BLID wil dat het FOD dierenwelzijn de weide onder hun controle neemt en de toestand van de nog levende paarden enkele maanden in de gaten zal houden.
winia4ever schreef:moet eerlijk toegeven dat ik de rest van de paarden alles behalve mager vind! ze staan er niet netjes bij! maar ze zullen echt wel voer krijgen..
En over dat veulen volgens mij is het veulen te vroeg geboren en kan het zijn dat het on opgemerkt is gegaan..
winia4ever schreef:moet eerlijk toegeven dat ik de rest van de paarden alles behalve mager vind! ze staan er niet netjes bij! maar ze zullen echt wel voer krijgen..
En over dat veulen volgens mij is het veulen te vroeg geboren en kan het zijn dat het on opgemerkt is gegaan..
jes_sira schreef:winia4ever schreef:moet eerlijk toegeven dat ik de rest van de paarden alles behalve mager vind! ze staan er niet netjes bij! maar ze zullen echt wel voer krijgen..
Zou kunnen, maar een paar weken onopgemerkt blijven? Dat zegt meer dan genoeg lijkt me....