Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mariekepiet schreef:Tja, sommige mensen snappen het nog steeds niet dat ze hun hond aan moeten lijnen... Hier in de buurt ook wel eens een discussie. Verschrikkelijk voor dat meisje en haar pony.
Maeve schreef:Bij de Baggelhuizerplas loopt het ruiterpad pal langs een hondenstrandje... naar mijn idee is dat ook vragen om problemen. Niet door ruiter/hondenbezitter maar door het genie dat dat bedacht heeft.
Maeve schreef:mariekepiet schreef:Tja, sommige mensen snappen het nog steeds niet dat ze hun hond aan moeten lijnen... Hier in de buurt ook wel eens een discussie. Verschrikkelijk voor dat meisje en haar pony.
Bij de Baggelhuizerplas loopt het ruiterpad pal langs een hondenstrandje... naar mijn idee is dat ook vragen om problemen. Niet door ruiter/hondenbezitter maar door het genie dat dat bedacht heeft.
. (En tuurlijk hoort je hond dan ook onder appel te staan, maar het is ook nog eens een heel mooi galop pad dus het word je als hond ook wel erg lastig gemaakt.) power1997 schreef:Bij ons is een tijdje terug een schaap dodelijk aangevallen door een hond die los liep. Hond is de wei ingerend en heeft t schaap zover verwond dt je zeg maar naar binnen kon kijken. politie heeft er nooit wat aangedaan en die hond loopt hier nu steeds nog wel eens rond.
. Weet je niet wie de eigenaar is? Dan zou ik gewoon de dierenambulance bellen dat jullie overlast hebben van een zwerfhond ofzo. funnyhorses schreef:En ook weer een nadenkertje om een 11jarig kind niet alleen met paard of pony over straat of waar dan ook te laten gaan!!!
mistid schreef:power1997 schreef:Persoonlijk had ik daar dan zelf wat aan gedaanBij ons is een tijdje terug een schaap dodelijk aangevallen door een hond die los liep. Hond is de wei ingerend en heeft t schaap zover verwond dt je zeg maar naar binnen kon kijken. politie heeft er nooit wat aangedaan en die hond loopt hier nu steeds nog wel eens rond.. Weet je niet wie de eigenaar is? Dan zou ik gewoon de dierenambulance bellen dat jullie overlast hebben van een zwerfhond ofzo.
CCindy schreef:Maeve schreef:Bij de Baggelhuizerplas loopt het ruiterpad pal langs een hondenstrandje... naar mijn idee is dat ook vragen om problemen. Niet door ruiter/hondenbezitter maar door het genie dat dat bedacht heeft.
Hondeneigenaren moeten gewoon zorgen dat ze hun honden onder controle hebben, niet zo raar toch? Luisteren ze niet, dan moeten ze gewoon aan de lijn. Eigen verantwoordelijkheid, niet die van de ruiters.
geerke schreef:(de meeste honden bezitters zijn vrij a-sociaal en houden geen rekening met paarden of andere mensen...ik heb zelf 6 honden,maar houd altijd rekening met mensen die er niet zo gecharmeerd van zijn)
CCindy schreef:Maeve schreef:Bij de Baggelhuizerplas loopt het ruiterpad pal langs een hondenstrandje... naar mijn idee is dat ook vragen om problemen. Niet door ruiter/hondenbezitter maar door het genie dat dat bedacht heeft.
Hondeneigenaren moeten gewoon zorgen dat ze hun honden onder controle hebben, niet zo raar toch? Luisteren ze niet, dan moeten ze gewoon aan de lijn. Eigen verantwoordelijkheid, niet die van de ruiters.