Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haleyjames schreef:wat vreselijk, maar hoe kunnen ze eerst op de stal van een top amazone staan en nu in een wei te verpieteren?ik hoop dat ze ze heel gauw terug krijgt, de rechter is duidelijk omgekocht als hij anderhalfjaar over een beslissing moet nadenken
corrupt zooitje! arme vrouw
!!!!!Suzanne_k schreef:haleyjames schreef:wat vreselijk, maar hoe kunnen ze eerst op de stal van een top amazone staan en nu in een wei te verpieteren?ik hoop dat ze ze heel gauw terug krijgt, de rechter is duidelijk omgekocht als hij anderhalfjaar over een beslissing moet nadenken
corrupt zooitje! arme vrouw
Dat vraag ik mij ook af.
Amable schreef:Gestolen waar wat gevonden wordt wordt in beslag genomen. Dus deze paarden zijn op dit moment door justitie in beslag genomen en in die tijd wordt de gestolen waar onderzocht op sporen. Toen mijn vrachtwagen terug gevonden werd heeft het ook een paar dagen geduurd voor ik hem terug kreeg, maar ik snap niet dat het in dit geval 2 jaar duren moet. Er is niets meer aan de paarden te onderzoeken wat betreft sporen, de rechtmatige eigenaresse is bekend. Ik denk dat het hier alleen nog gaat om de vraag of de engelse dame inderdaad ter goeder trouw gekocht heeft of wist van de diefstal. Want als zij de paarden ter goeder trouw gekocht heeft dan wordt het verhaal nog een stuk lastiger.
Cassidy schreef:Het is ronduit schandalig dat dit nog steeds niet is afgerond. En de dupe zijn de paarden.
Als de dieren in dergelijk slechte conditie verkeren, en voor het afronden van deze rechtszaak komen te overlijden, wat dan?