Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
renatevb schreef:en niemand kon ze tegenhouden?! Jeetje wat een wereld toch! Hoe kan je nu dieven zo maar 2 paarden laten opladen? Tenzij dat het bekende waren die bvb mede eigenaar zijn..
ElCamino schreef:Ik denk dan maar: Wat zou jij doen als je alleen op je werk bent en 2 kerels laden de paarden op....voor je het weet heb je een knal voor je kop, een mes in je ribben of erger..... je kunt als groom alleen weing uitrichten vrees ik.
Mijn eigen veiligheid gaat voor...

Laatst ook al het dier van een of andere bekende amazone. Gaat lekker.ElCamino schreef:Ik denk dan maar: Wat zou jij doen als je alleen op je werk bent en 2 kerels laden de paarden op....voor je het weet heb je een knal voor je kop, een mes in je ribben of erger..... je kunt als groom alleen weing uitrichten vrees ik.
Mijn eigen veiligheid gaat voor...

renatevb schreef:Je gat mij neit zeggen dat ze helemaal niets konden doen?!
Pikeur schreef:Goh, je zou toch denken dat je toch niks hebt aan zulke paarden omdat de paardenwereld zo klein is dat het me lijkt dattie toch wel herkend wordt?renatevb schreef:Je gat mij neit zeggen dat ze helemaal niets konden doen?!
Als ze wat hebben kunnen doen hadden ze dat echt wel gedaan, ik zou mijn leven ook niet wagen voor 2 paarden..