Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

deess schreef:indd echt vreselijkkan altijd gebeuren,hoe braaf t paard ook is..wat fijn dat t met jou ginouque ofzo
nu weer goed gaat! jij hebt echt super geluk gehad uiteindelijk! beterschap verder hoor
groetjes deess
Cayenne schreef:Winkler wordt gezien als de meest succesvolle springruiter aller tijden. Hij werd een levende legende nadat hij in zwaargewonde toestand op 17 juni 1956 samen met zijn paard Halla foutloos rond wist te komen tijdens Olympische Spelen in Stockholm.

Stephanie_W schreef:Wat een afgrijselijke nachtmerrie. Ik hoop dat ze snel buiten bewust zijn is geraakt zodat ze niks meer bewust heeft meegemaakt.
Offtopic:Cayenne schreef:Winkler wordt gezien als de meest succesvolle springruiter aller tijden. Hij werd een levende legende nadat hij in zwaargewonde toestand op 17 juni 1956 samen met zijn paard Halla foutloos rond wist te komen tijdens Olympische Spelen in Stockholm.
Zwaargewond tijdens olympische spelen? Mag ik vragen hoe dit zit? Dit verhaal ken ik niet.
Citaat:Hans-Günther Winkler (1926-) won met zijn Duitse ploegmaats het landennummer, waardoor hij meteen tot held werd uitgeroepen. Een spierscheur in de eerste ronde bezorgde hem vreselijke pijnen, zodat hij bijna bewusteloos in het zadel zat bij de tweede doorgang. Zijn ‘wondermerrie’ Halla was die dag echter superieur en sprong probleem- en foutloos over alle hindernissen.