Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gewoon omdat dit een gebruikelijke boxmaat is die geleverd wordt. Hoe ga je dit ineens veranderen? amaze schreef:Nou je kunt ook alles overdrijven !![]()
Kwa huisvesting en beweging kan ik me er zeker in vinden ,maar zie je het al voor je ;alle sportpaarden met lange pluimen haar uit de oren ? !
ginouque schreef:amaze schreef:Nou je kunt ook alles overdrijven !![]()
Kwa huisvesting en beweging kan ik me er zeker in vinden ,maar zie je het al voor je ;alle sportpaarden met lange pluimen haar uit de oren ? !
Ha ja daar doelde ik ook op, en die hengsten/merries voor de keuring dan, als je niks uit die oren mag knippen, zul je maar net een paard hebben met heuuule grote oren en veel haar
Tamadine schreef:Maar wat ik mij afvraag. Vanaf een paard groter dan 1,50 mag deze niet meer in een box van 3 bij 3 staan, omdat deze dan te klein is. Betekend dit dan dat eigenlijk 75% van de mensen/stallen hun stallen moeten gaan vergroten?
PartoutZ schreef:Er staat een fout in artikel 3 lid 4

Angeliekje schreef:Artikel 9 nr 1 vind ik ook wat... Moeten we nou met zn allen zo'n bewijs gaan halen? Ik heb mijn paard nooit bij een tandarts gehad. Mag ik nou straks geen paard meer houden?
Sommige regels vind ik wel ene beetje overdreven!
).tita schreef:4 uur eruit dat zou betekenen dat er overschot aan paarden komen met name al die sportpaarden uit de randstad en wat dacht je van de sportpaarden van denk je nou echt dat Totilas er 4 uur per dag uit komt of hebben we weer uitzonderingen?
Bovendien in paspoort moet staan waar het paard voor gebruikt wordt? Donder toch op
Is er ook iemand die de wetsvoorstel gaan verdedigen ofzo