Wibi Soerjadi is intens verdrietig; één van zijn twee ’prinsessenpaarden’ is dood. De 40-jarige pianist: „Ik heb mijn Anishja, mijn mooie lieve Arabische volbloed, moeten laten inslapen. Ik ben zo kapot van verdriet! Terwijl zij die ochtend nog gewoon had rondgelopen, zo onschuldig en zo puur.”
Wat erg zeg... Heb hetzelfde meegemaakt, ook een paard verloren op buitenrit aan een gebroken kootbeen, alleen was dit de schuld van een hond. Ik voel met hem mee, ben groot fan van hem! Veel sterkte Wibi!!!
Wat vreselijk en wat afschuwelijk dat er niets meer aan te doen was. Dan moet het wel heel ernstig gebroken zijn geweest. Ik heb zelf 2 paarden met een gebroken kootbeen gehad.Niet omdat ik er zo gek mee deed maar gewoon ,volgens Utrecht , door domme pech. De een is geopereerd en heeft tot haar 29e met 2 schroeven gelopen en is uiteindelijk door gebreken door de ouderdom, ingeslapen.De ander heeft tot haar 23e met 3 schroeven gelopen en had,ook weer volgens Utrecht, 5% kans er weer bovenop te komen. Deze merrie is Z2 dressuur geworden en Keur-Prestatiemerrie bij het NRPS. Zij is uiteindelijk aan de gevolgen van chronische hoefbevangenheid overleden. Het is in ieder geval vreselijk als je je paard zo onverwacht moet laten inslapen......
Tjee wat naar voor hem... Het is zo'n sensible en intense man en ik kan mij goed voorstellen dat hij zo ernom van slag is. Hopelijk kan hij zijn verdriet veranderen in het componeren van een nieuw stuk. Sterkte met dit verlies Wibi!
Schangah
Geplaatst: 13-02-11 14:35
Sterkte Wibi, ik leef met je mee. Heb deze week mijn geweldige merrie moeten laten inslapen. Doet pijn.