Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het komt voor Sisther en Upido denk ik een beetje te vroeg en ik hoop dat Sunrise op tijd haar wedstrijdritme weer te pakken heeft. Nadine, tja, die scoort, maar heeft mij maar zelden kunnen bekoren en het lijkt of de juryleden er een beetje op uit gekeken zijn. Het zal een hele kluif worden. Misschien toch maar focussen op zilver en niet te hoog gespannen verwachtingen wekken. Dat brengt alleen maar onnodige druk met zich mee.
nuka schreef:Makkelijk om te zeggen dat je met totilas zekerheid hebt, het is ook maar een paard en kan ook niet altijd op zijn top presteren. Tuurlijk wordt het moeilijk maar dat is het altijd, je werkt met dieren en juryleden!!
Dus ze zullen hun best moeten doen, maar de strijd is nog niet gestreden, en er zijn ook nog andere landen
Van die uitspraak 'schrok' ik ook een beetje. Totilas is zeker geen zekerheid op een medaille.
Na het WK...

Kan me anders nog goed heugen dat tijdens de WEG Nadine lange tijd bovenaan stond met een hele mooi score en ook op meer grote evenementen was dit het geval. Er zijn alleen nou eenmaal ook andere paarden die hoger scoren, en dat weet Happie zelf ook. Dat heeft verder niets te maken met het bekoren van de jury, maar met oa technische scores.