Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roxxiejj schreef:Daarbij: er waren veel standjes waar ik bij dacht hmm.. dit hebben de andere 12 standjes ook...
het mens zei nog net niet dat er geen dieren naar binnen mochten...
realmagic schreef:jammer dat ze zo'n evenement niet wat meer centraal in nederland houden.
of elk jaar ergens anders,evenementen hallen genoeg in nl
ik ga er niet naartoe, mij te ver
Als iedereen z'n hond mee gaat nemen schiet het ook niet op. Daar zijn andere evenementen voor zoals een hondenbeurs. lianne__ schreef:realmagic schreef:jammer dat ze zo'n evenement niet wat meer centraal in nederland houden.
of elk jaar ergens anders,evenementen hallen genoeg in nl
ik ga er niet naartoe, mij te ver
En dat denken andere mensen als ze naar het midden of zuiden van het land moeten.
Ieders eigen keus of je het er wel of niet voor over hebt.
Cayenne schreef:Honden horen niet thuis op een paardenevenement.
Je kunt wel zeggen dat jouw hond niet blaft of vervelend is, maar dat zullen honderden andere mensen met honden dan ook zeggen. Er is niets irritanters als honden die steeds voor je voeten lopen of blaffen, en sommige mensen houden ook niet van honden. Volkomen terecht dat ze er niet in mogen, en dat had je natuurlijk van tevoren kunnen weten of kunnen vragenAls iedereen z'n hond mee gaat nemen schiet het ook niet op. Daar zijn andere evenementen voor zoals een hondenbeurs.
juliomariner schreef:Cayenne schreef:Honden horen niet thuis op een paardenevenement.
Je kunt wel zeggen dat jouw hond niet blaft of vervelend is, maar dat zullen honderden andere mensen met honden dan ook zeggen. Er is niets irritanters als honden die steeds voor je voeten lopen of blaffen, en sommige mensen houden ook niet van honden. Volkomen terecht dat ze er niet in mogen, en dat had je natuurlijk van tevoren kunnen weten of kunnen vragenAls iedereen z'n hond mee gaat nemen schiet het ook niet op. Daar zijn andere evenementen voor zoals een hondenbeurs.
Helemaal mee eens,
Ik was als standhouder in Hengelo en Zwolle en heb diverse malen hondernstront moeten ruimen omdat de eigenaar nergens te bekennen was. Is erg lekker hoor hondenstront op vloerbedekking, zeker als het publiek er door loopt. Al;s publek ga je natuurlijk niet constant naar de vloer kijken of er ook stront ligt.
Daarbij liepen er verschillende honden los en was de eigenaar nergens te bekennen. Als je je hond mee wilt nemen, prima maar laat hem dan niet los lopen en als hij toevallig ergens heeft lopen schijten ruim het dan zelf op en laat het niet iemand anders doen.
Als er weer eens een hond zat te schijten had ik bijna de neiging om dat beest een rotschop te geven. Echter ik besefte me ook wel dat ik de hond geen schop moest geven maar de eigenaar een rotschop. (en nee ik ben geen hondenhater maar een grote hondenliefhebber.
Voor ons dus een geslaagde beuers, 3 debuterende paarden in de showring en vooral de laatste show ging echt super! Eerste en 2e waren ook zeker niet slecht maar de laatste ging gewoonweg alles zoals gepland
Ook op de shows nog veel reacties gehad, en vele gezelligheid onder de standhouders. Voor mij was het een geslaagde beurs, ondanks het tegenvallende aantal bezoekers (en de hoge standkosten (!!!!) : waarover ik heb gehoord dat de standhouders daarom steeds meer afhaken afgelopen jaren) Cayenne schreef:Honden horen niet thuis op een paardenevenement.

VDB schreef:Vooral de fokkerij-avond waren heeeeel druk bezocht.... Not!
Welgeteld stonden daar 14 mensen te kijken toen ik er ook even aan het kijken was.
NkPrecious schreef:Wij waren dit jaar voor het eerst als standhouder aanwezig (met de Mountain Horses). Beurs was inderdaad wat tegenvallend, ook het bezoekersaantal, maar ik had op de een of andere manier het idee dat doordat het pad minder vol was, wij meer echt geinteresseerde mensen op de stand hebben gehadVoor ons dus een geslaagde beuers, 3 debuterende paarden in de showring en vooral de laatste show ging echt super! Eerste en 2e waren ook zeker niet slecht maar de laatste ging gewoonweg alles zoals gepland
Ook op de shows nog veel reacties gehad, en vele gezelligheid onder de standhouders. Voor mij was het een geslaagde beurs, ondanks het tegenvallende aantal bezoekers (en de hoge standkosten (!!!!) : waarover ik heb gehoord dat de standhouders daarom steeds meer afhaken afgelopen jaren)
weule schreef:VDB schreef:Vooral de fokkerij-avond waren heeeeel druk bezocht.... Not!
Welgeteld stonden daar 14 mensen te kijken toen ik er ook even aan het kijken was.
Dan weet ik niet waar jij hebt zitten kijken, heb zelf meegereden, en alleen wij waren al met ongeveer 15 mensen, en dan tel ik die andere 500(1000)? nog niet mee...
Cayenne schreef:Honden horen niet thuis op een paardenevenement.

juliomariner schreef:Cayenne schreef:Honden horen niet thuis op een paardenevenement.
Helemaal mee eens,
Ik was als standhouder in Hengelo en Zwolle en heb diverse malen hondernstront moeten ruimen omdat de eigenaar nergens te bekennen was. Is erg lekker hoor hondenstront op vloerbedekking, zeker als het publiek er door loopt. Al;s publek ga je natuurlijk niet constant naar de vloer kijken of er ook stront ligt.
Daarbij liepen er verschillende honden los en was de eigenaar nergens te bekennen. Als je je hond mee wilt nemen, prima maar laat hem dan niet los lopen en als hij toevallig ergens heeft lopen schijten ruim het dan zelf op en laat het niet iemand anders doen.
Als er weer eens een hond zat te schijten had ik bijna de neiging om dat beest een rotschop te geven. Echter ik besefte me ook wel dat ik de hond geen schop moest geven maar de eigenaar een rotschop. (en nee ik ben geen hondenhater maar een grote hondenliefhebber.