Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

werd net wakker gebeld met de melding ja las op bokt dat de manege in de brand heeft gestaan...

Lindab101 schreef:Net goed.

_Marissa schreef:De hele kantine is zo'n beetje verwoest en de 1e 10m van de bak, verder is alles nog heel..
Mikkie schreef:Citaat:Lindab101 schreef:Net goed.
Normaal reageer ik niet in topics waar ik geen zinnige bijdrage kan leveren, maar nu kan ik het niet laten.
Als bovenstaande echt je mening is, onderbouw het dan ook. Vind dit een behoorlijke laffe post, waar niemand iets aan heeft.
_Marissa schreef:Mijn pony staat daarwerd net wakker gebeld met de melding ja las op bokt dat de manege in de brand heeft gestaan...
Toch maar even gebeld hoe het met de paardjes is(vooral m'n pony)![]()
De brand was gelukkig alleen in de kantine, de paarden die het dichtste bij stonden zijn voor de zekerheid daar toch maar weggehaald. Staan nu weer rustig op stal.
De hele kantine is zo'n beetje verwoest en de 1e 10m van de bak, verder is alles nog heel..
Die paardjes toch..![]()
Gelukkig is het goed afgelopen.
Ga straks even heen om te kijken hoe het is.
Mikkie schreef:Citaat:Lindab101 schreef:Net goed.
Normaal reageer ik niet in topics waar ik geen zinnige bijdrage kan leveren, maar nu kan ik het niet laten.
Als bovenstaande echt je mening is, onderbouw het dan ook. Vind dit een behoorlijke laffe post, waar niemand iets aan heeft.