Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:hartverscheurend dit!
Gelukkig dat deze geredt zijn.
Ik zag gisteren beelden van een vrouw die haar hondje vasthield...zij werd opgehesen,en ze was genoodzaakt het hondje los te laten

geerke schreef:hartverscheurend dit!
Gelukkig dat deze geredt zijn.
Ik zag gisteren beelden van een vrouw die haar hondje vasthield...zij werd opgehesen,en ze was genoodzaakt het hondje los te laten

Citaat:Afgelopen weekend verdronken er meer dan 80 paarden van een prominente Standardbred stoeterij, waaronder 17 renpaarden en 15 veulens. De veulens stonden in een stal en konden niet meer uit gebouw worden gehaald.
Circel schreef:Citaat:Afgelopen weekend verdronken er meer dan 80 paarden van een prominente Standardbred stoeterij, waaronder 17 renpaarden en 15 veulens. De veulens stonden in een stal en konden niet meer uit gebouw worden gehaald.
Nouja zeg, dat dit nog heeft kunnen gebeuren. Het was nou niet bepaald een verrassing dat dat water ging komen, wel?
Bailey_4ever schreef:ge-wel-digHeb de beelden al eerder gezien en ik heb ze met tranen in mijn ogen zitten bekijken.
Ik kon me al niet voorstellen dat iedereen die diren,zomaar aan hun lot over zouden laten.