Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kiwipitje schreef:Waarom mag je als je niet in een dorp geboren bent, maar er naartoe verhuisd geen amok maken dan? Wat een kulargument!

Anne_GTI schreef:Kiwipitje schreef:Waarom mag je als je niet in een dorp geboren bent, maar er naartoe verhuisd geen amok maken dan? Wat een kulargument!
Tuurlijk mag dat maar vaak ligt het net even anders: In Nunspeet is er een leuk voorbeeld van: Mensen kopen een huis naast een toeter en schietvereniging en gaan vervolgens klagen over het getoeter. Dat zie je in de praktijk gewoon veel vaker. Of mensen die een huis kopen naast een boer en vervolgens gaan klagen dat er 's nachts veetransporten zijn of de melk opgehaald wordt. Enz.
Een huis "buiten" kopen betekend niet dat je op een eilandje woont, ook daar heb je overlast.

jackgirl schreef:wat een kort door de bocht reactie Anne_GTI
Dat mensen zich moeten aanpassen ben ik met je eens , maar dat zegt niet dat ze gelijk geen inbreng mogen hebben.
Anne_GTI schreef:jackgirl schreef:wat een kort door de bocht reactie Anne_GTI
Dat mensen zich moeten aanpassen ben ik met je eens , maar dat zegt niet dat ze gelijk geen inbreng mogen hebben.
Zeg ik dan dat ze dat niet mogen? Hetgeen mij tegen de borst stuit is dat ze alles via de gemeente willen afdwingen en niet gewoon met de mensen/bedrijven die met die plan bezig zijn zelf in gesprek gaan.

Anne_GTI schreef:jackgirl schreef:wat een kort door de bocht reactie Anne_GTI
Zeg ik dan dat ze dat niet mogen? Hetgeen mij tegen de borst stuit is dat ze alles via de gemeente willen afdwingen en niet gewoon met de mensen/bedrijven die met die plan bezig zijn zelf in gesprek gaan.
) Brainless schreef:Hier kun je lezen hoe groot het moet worden.
Een Rijhal van 10.000m2 en 500 vaste paardenstallen......
http://dewoldennatuurlijk.nl/De_Wolden_Natuurlijk/Hippisch_Centrum.html
Citaat:Dat komt omdat een hoop boeren niet in staat zijn tot normale communicatie en
daarbij ook nog eens erg territoriaal zijn.
Anne_GTI schreef:Maar dit stond er nog niet, dus dit is heel iets anders.Kiwipitje schreef:Waarom mag je als je niet in een dorp geboren bent, maar er naartoe verhuisd geen amok maken dan? Wat een kulargument!
Tuurlijk mag dat maar vaak ligt het net even anders: In Nunspeet is er een leuk voorbeeld van: Mensen kopen een huis naast een toeter en schietvereniging en gaan vervolgens klagen over het getoeter. Dat zie je in de praktijk gewoon veel vaker. Of mensen die een huis kopen naast een boer en vervolgens gaan klagen dat er 's nachts veetransporten zijn of de melk opgehaald wordt. Enz.
Een huis "buiten" kopen betekend niet dat je op een eilandje woont, ook daar heb je overlast.