Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MelanieB schreef:Wow.. heavy... Vind die boer ook lekker overkomen hoor: 'Nu kan ik 'm wel afschrijven'.blijft een echte boer he
Maar vind die foto van de boer met paard dan wel weer heel aandoenlijk
Mooi dat het beter gaat! Top verzorging en een sterk paard!
. Boeren kunnen daarin heel kort door de bocht zijn en kil over komen maar als puntje bij paaltje komt ............. Juliette86 schreef:MelanieB schreef:Wow.. heavy... Vind die boer ook lekker overkomen hoor: 'Nu kan ik 'm wel afschrijven'.blijft een echte boer he
Maar vind die foto van de boer met paard dan wel weer heel aandoenlijk
Mooi dat het beter gaat! Top verzorging en een sterk paard!
Die laatste foto is volgens mij van een brandweerman en niet van de boer (gezien de kleding). Boeren kunnen daarin heel kort door de bocht zijn en kil over komen maar als puntje bij paaltje komt .............
vergeef me, tis hier 2 uur middernacht
ben moe
Billy schreef:Ik kan me de reactie van de boer wel voorstellen.
Over het algemeen kunnen boeren beter zelf de paarden eruit halen met de trekker. GAat sneller en vaak een stuk beter.
Brandweermannen zijn niet gewend om met paarden om te gaan, voor hen is het geen dagelijkse kost.
Daarbij heeft hij het dier ws al jaren, en is er erg aan gehecht, maar weet dat niet goed onder woorden te brengen. Als hij er niks om gegeven had, had hij gezegd duw er maar een spuit in.
Verder is er op de foto's en oudere man die ik voor de boer verslijt die stinkend zn best doet om mee te helpen maar nauwelijks in de buurt van het paard kan komen.
Vind deze berichtgeving toch een beetje gekleurd. Het is maar net hoe je het opschrijft natuurlijk....
tjady schreef:Volgens mij gaat het over dit topic.[VVDD] M'n oude dametje in de sloot door het ijs gegaan
Billy schreef:Ik kan me de reactie van de boer wel voorstellen.
Over het algemeen kunnen boeren beter zelf de paarden eruit halen met de trekker. GAat sneller en vaak een stuk beter.
Brandweermannen zijn niet gewend om met paarden om te gaan, voor hen is het geen dagelijkse kost.
Daarbij heeft hij het dier ws al jaren, en is er erg aan gehecht, maar weet dat niet goed onder woorden te brengen. Als hij er niks om gegeven had, had hij gezegd duw er maar een spuit in.
Verder is er op de foto's en oudere man die ik voor de boer verslijt die stinkend zn best doet om mee te helpen maar nauwelijks in de buurt van het paard kan komen.
Vind deze berichtgeving toch een beetje gekleurd. Het is maar net hoe je het opschrijft natuurlijk....