Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aerdenhout1 schreef:Geen vlieg meer te bekennen, maar daarentegen overlast van zwermen zwaar gedrogeerde, ronddweilende en hemels kijkende kwijlende katten. En uiteraard dient zo'n plantje om de week vernieuwd te worden. Katten, vooral de die-hard junkies, vreten die planten gewoon op.Ik vraag me af wat de werking is als je een heel plantje neerzet

Pluizebolpum schreef:Geen vlieg meer te bekennen, maar daarentegen overlast van zwermen zwaar gedrogeerde, ronddweilende en hemels kijkende kwijlende katten. En uiteraard dient zo'n plantje om de week vernieuwd te worden. Katten, vooral de die-hard junkies, vreten die planten gewoon op.
Mooi gezegd..
Mist schreef:ik moet zeggen....mijn hele tuin is overwoekerd met kattenkruid...zaait snel uit, geeft heel de zomer tot ver in het najaar leuke paarse bloemetjes...en het is me opgevallen dat rond mijn (grote) vijver er vooral in het najaar, geen muggen waren. Ook in huis, totaal niets ! maar bij de stallen daarintegen (30m van het huis) hele zwermen!
Agnes75 schreef:Of je plant een ouderwetse walnotenboom...werkt ook prima tegen de vliegen
Agnes75 schreef:Of je plant een ouderwetse walnotenboom...werkt ook prima tegen de vliegen