Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suuzepuus schreef:Als je onderkoeld ben voel je weinig.. (eigenlijk niks... je ademhaling vertraagd, je voeld geen kou, je slaapt langzaam in en gaat langzaam dood)
Een erg prettige dood!!
Jolliegirl schreef:suuzepuus schreef:Als je onderkoeld ben voel je weinig.. (eigenlijk niks... je ademhaling vertraagd, je voeld geen kou, je slaapt langzaam in en gaat langzaam dood)
Een erg prettige dood!!
Geloof er niets van.
Iemand die onderkoeld is, merkt dit nog prima. Afgelopen jaar in Oostenrijk iemand van onze groep vastkomen te zitten in de bergen in de sneeuw.
En die heeft gesproken over helse pijn. Is gelukkig allemaal goedgekomen godzijdank!

geerke schreef:ik ben een beetje geschokt door de reacties hier...prettige dood,het is de natuur...
Natuurlijk komt er een moment dat een paard niet meer kan opstaan en het einde verhaal is,maar voor die tijd zijn er al signalen...een verzwakt ouder paard hoort s'nachts in een droge stal te staan,met een dek op.
En niet wachten tot hij onderkoelt ergens in de sneeuw ligt dood te gaan.
Tenminste.....mijn manier is het niet.
geerke schreef:Er staat nergens dat het paard dag en nacht buiten stond volgens mij.ik ben een beetje geschokt door de reacties hier...prettige dood,het is de natuur...
Natuurlijk komt er een moment dat een paard niet meer kan opstaan en het einde verhaal is,maar voor die tijd zijn er al signalen...een verzwakt ouder paard hoort s'nachts in een droge stal te staan,met een dek op.
En niet wachten tot hij onderkoelt ergens in de sneeuw ligt dood te gaan.
Tenminste.....mijn manier is het niet.