Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Helemaal omdat hij op een modern geschoold paard plaatsneemt en normaliter hebben onze Duitse klassiek georiënteerde collega's niet zo veel op met onze trainingsmethodes. Klaarblijkelijk heeft Edward Gal het volgens hen toch heel goed gedaan met Totilas.
Getup schreef:Duidelijk stukje. Heel jammer voor ons, en Duitsland heeft er een wereldtopper bij...Nu is "er een paar keer op hebben gezeten en er mee wegrijden" nog iets anders als echt wereldproeven van formaat neerzetten, maar de tijd zal het leren en de mogelijkheden zijn er in ieder geval.
Vonkie2009 schreef:Getup schreef:Duidelijk stukje. Heel jammer voor ons, en Duitsland heeft er een wereldtopper bij...Nu is "er een paar keer op hebben gezeten en er mee wegrijden" nog iets anders als echt wereldproeven van formaat neerzetten, maar de tijd zal het leren en de mogelijkheden zijn er in ieder geval.
Inderdaad en de twee citaten onder jou laat ik maar weg want daar heb je de negatieve nederlanders weer die denken dat Anky dit stuk als onderuithalen bedoelt en aan het natrappen is. Anky is heel duidelijk: In nederland gaat het niet om maar 1 paard, maar we hebben meer talent in huis. Dat spreken we aan en dan komen we er wel weer.
Succes aan het nederlands team (de strijd is straks weer open tussen beide landen) en succes aan het duitse team!
astridelise schreef:Ik heb gisteren dit nieuwe setje gezien en ik was niet onder de indruk van deze ruiter. Om heel eerlijk te zijn vond ik het geen mooie combinatie.
Bas2112 schreef:Paar mooie steken onder water van Anky. Heel subtiel en toch, 1-0 voor Anky. Kan me het ook voorstellen, eerst kraken die Duitsers Totilas helemaal af als een gemaakt en overtraind paard en nu zeggen ze "supergeschoold"
SantaCruz schreef:Ach, word er een beetje moe van. Wel ontzettend jammer voor Gal want die PS is een keiharde man.