Aanstaande zondag is er in het KRO programma “De Reünie” aandacht aan klas 1 van OSG De Groene Driehoek te Hoogeveen. Schooljaar 1988. Elke uitzending staat er een willekeurige klas centraal. Soms wordt er aandacht gegeven aan een bijzondere gebeurtenis of persoon, maar dit hoeft niet altijd een bekende Nederlander te zijn. In een van de vorige uitzendingen was er bijvoorbeeld aandacht aan een zesde klas uit Oude-Tonge die de watersnoodramp (1953) had meegemaakt. Centraal stond hun beleving met de watersnoodramp en wat dit voor invloed heeft gehad op hun leven. In een eerdere uitzending kwamen alle nog levende klasgenoten van Anne Frank bij elkaar. Deze uitzending is genomineerd voor een Amerikaanse Emmy Award.
Aankomende zondag zijn de oud-klasgenoten van springruiter Albert Zoer te gast. Samen met zijn klasgenoten blikt hij terug op hun jeugdtijd. Ook wordt er gekeken naar hoe het de klasgenoten tegenwoordig vergaat. De inmiddels 35-jarige Albert Zoer die op jonge leeftijd al paard reed, heeft een indrukwekkende springcarrière opgebouwd. In 2006 werd hij met Okidoki (v. Jodokus) het Nederlandse team wereldkampioen. Een jaar later werd Nederland, met Zoer en Okidoki, Europees kampioen. Inmiddels runt Zoer samen met zijn vader, Arend Zoer, een springstal in Echten.
De uitzending is zondag 28 november op Ned 1. en begint om 20.20 uur. De uitzending zal later te zien zijn via uitzending gemist. Benieuwd hoe de Albert Zoer eruit zag in 1988? Kijk dan hier
ooh wat leuk! ik kijk het programma best wel vaak, altijd erg leuk! maar nu natuurlijk extra leuk Hij zag er wel leuk uit vroeger, dat is meestal niet zo
Ik kan zondag niet maar ik ga zeker de herhaling kijken! Ik kijk dat programma sowieso wel eens ik vind het leuk om te zien wat mensen vroeger graag wilde worden en wat er uiteindelijk nog van gekomen is
Off-topic weet er toevallig ook iemand waneer die uitzending van nieuwsuur is geweest over de kwpn springpaarden?? Was toen uitgesteld door de politiek.