Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

het zou ke pny maar zijn.. XxLiEsJuHhxX schreef:ah gatsie.. bah bah idd die pony maakte geen schijn van kans tegen zo'n vrachtwagen..het zou ke pny maar zijn..
TBTP ik denk dat hij wel op slag dood was als je ziet dat de grond eruit ziet alsof er een kat ofzo overreden is kwa ingewanden dus denk wel dat hij opslag door was.. gelukkig voor het arme dier.. veel sterkte voor de eigenaren..

Denk dat ik de volgende keer wel even slik als ik er langs rijd

Roosje1978 schreef:Oh jeee, wat verschrikkelijk.... Wij hebben onze pony 2 mnd. geleden in Drachtstercompagnie gekocht, en die mensen wonen op de Folgertsterloane. We hebben nog regelmatig contact. Ze hebben nog 3 pony's.... Ik hoop zo dat het er niet eentje van hun is...! Heb ze al een mailtje gestuurd. Ik durf de foto's niet te bekijken, kan een van jullie de kleur/maat van de pony herkennen?
Flevolander schreef:dat is heel goed mogenlijk. Op de foto's te zien is het geen grote pony. Je ziet wel in het midden een 'deuk'. Ik denk als die een volwassen paard had aan gereden dat de schade aanzienlijk grooter zou zijn. Wel sneu voor de pony! En de eigenaar die waarschijnlijk nog niets weetDie pony is er slechter vanaf gekomen dan die vrachtwagen.. Moest op de foto even mn best doen om de deuk te ontdekken..
Sneu voor die pony.. hopelijk was hij op slag dood..