Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frantic schreef:En volgens mij is maandagziekte een spier aandoening die een paard krijgt van teveel werken en dan opeens op zondag de hele dag stilstaan.
Atypische myo nog wat! Dat krijgen ze van esdoorn bladeren! daar loopt een heel groot topic over op BOKT.....
_Miistral_ schreef:Daarom stond er altijd vroeger als ik als klein ukkeltje langs een weiland liep
'' Streng verboden om de paarden te voeren'' . (nu nogsteets)
Maar, egt dat is wel heel erg heftig! gecondoleerd aan de mensen van het paardje!
Bob1976 schreef:@Frantic: Arme mensen die zo van liegen worden beschuldigd....
Als je niet exact weet wat er gebeurd is, moet je er ook niet over oordelen.
Kitty_luna schreef:Bob1976 schreef:@Frantic: Arme mensen die zo van liegen worden beschuldigd....
Als je niet exact weet wat er gebeurd is, moet je er ook niet over oordelen.
er word nergens gezegd dat zij vind dat de mensen liegen, ze vind het alleen wel erg dat wandelaars zo even voor moord beschuldigd worden terwijl als je meer onderzoek doet er miss wel achter komt dat het land besmet was en dat de pony gewoon dmv het eten van het gras die ziekte heeft gekregen. want ik denk niet dat dit komt door een paar blaadjes, maar zoals ik eerder heb opgezocht dat het komt door een besmet weiland. en dan vind ik niet dat je alleen een vingertje kan wijzen naar wandelaars die de pony blaadjes gaf. want het hoeft niet door dat te komen er zijn zoveel meer opties waardoor die pony dood kon gaan
en als er iets is wat uitzet in de maag en slokdarm, dan is dat het wel! Ondanks het bordje dat aan het hek hing met "aub NIET VOEREN!". Ze vonden hem er "wat mager uitzien", maar hij was helemaal niet mager. Het was gewoon een rank paard met elegante bouw, maar absoluut niet mager. Je zag zijn ribben nieteens en hij was gewoon in sportconditie.