Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yarrah schreef:Laat de politiek toch AUB bezig houden met dingen die echt belangrijk zijn.
b.v. Zorg, onderwijs en werk. Moet alles in de kamer terecht komen. Straks krijg je nog vragen over, waarom mijn regenafvoer van de riolering nog niet meer goed loopt. Of de staatsecretaris daarvan wel op de hoogte was.
Ik ben dit soort geneuzel behoorlijk zat!!!
yarrah schreef:Laat de politiek toch AUB bezig houden met dingen die echt belangrijk zijn.
b.v. Zorg, onderwijs en werk. Moet alles in de kamer terecht komen. Straks krijg je nog vragen over, waarom mijn regenafvoer van de riolering nog niet meer goed loopt. Of de staatsecretaris daarvan wel op de hoogte was.
Ik ben dit soort geneuzel behoorlijk zat!!!

john24 schreef:wat een onzin ben zelf paardenhandelaar en op de markt geweest het is nix niet anders dan anders hoor en de paarden worden niet geslagen maar een tikkie om ze wat allerter te maken dan zien mensen gelijk wat ze kopen
grapjas...
M3lisss schreef:Vind het ook redelijk schandalig dat je dit af durft te doen als geneuzel. Juist door die instelling gebeuren dit soort dingen nog steeds!
horseyfries schreef:M3lisss schreef:Vind het ook redelijk schandalig dat je dit af durft te doen als geneuzel. Juist door die instelling gebeuren dit soort dingen nog steeds!
Als ik het vergelijk met andere problemen die ook nog niet opgelost zijn is dit inderdaad "geneuzel". Niet omdat het niet erg is als er een paard geslagen wordt met een stok, maar omdat het niet in verhouding staat tot andere schrijnende problemen zoals bijv. zieke mensen die niet geholpen kunnen worden door fouten in het beleid.
Die ene tik zal dat paard wel overleven, maar er sterven nog altijd mensen door wachtlijsten enz.
Voordat er dus "gejudged" wordt over de behandeling van de dieren, moeten we misschien eerst zorgen dat de behandeling van de mensen in orde is. Want dieren hebben er niets aan als er regels zijn voor de markt als hun baasjes doodgaan in het ziekenhuis en daardoor niet voor hen kunnen zorgen....