Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esmeralda schreef:mjmt22 schreef:wat zielig dat doet toch niemand zijn pony aan...
denk toch dat de eigenaar ervan hield, door het in een warme stal te brengen
zodat het gevonden werd en de verzorging krijgt die het hard nodig heeft
Dan kan je zeggen, daar had die persoon eerder moeten doen, maar ja, dat heeft die niet

leoenpat schreef:Dat er veel mensen het niet meer kunnen opbrengen financieel schijnt inderdaad echt zo te zijn.
Maar moet je het dan zover laten komen.....????????
Ik vind zo'n bericht schokkend. Wat voor leven heeft het beestje gehad vraag je je dan af.

jacqueline_Y schreef:Wat voor leven zal die pony daarvoor hebben gehad!
tootje71 schreef:je hoort het steeds meer waarom komen mensen die een pony niet meer kunnen verzorgen er niet voor uit en zoeken geen hulp..
Vienna2007 schreef:tootje71 schreef:je hoort het steeds meer waarom komen mensen die een pony niet meer kunnen verzorgen er niet voor uit en zoeken geen hulp..
Ik verplaats me even in de persoon die dit gedaan heeft, waar zou diegene hulp moeten zoeken op dat moment. Ergens heeft deze eigenaar misschien toch nog een goed hart gehad, om het dier bij een boerderij achter te laten ipv ergens anders te dumpen zonder toezicht en dood laten gaan...
tootje71 schreef:Maar wel een ander met een verwaarloosde pony opzadelen en een wild vreemde mag het verder uitzoeken wat ie met de pony aanmoet..
Je zadelt een ander met jouw probleem op dat vind ik niet netjes...