Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snap niet hoe mensen dat kunnen. Citaat:Voor een deel zijn de asiels daar schuld aan vind ik. Je krijgt een preek als je je dier komt brengen en je moet ook nog betalen.
ik snap niet dat mensen dat überhaupt kunnen doen
kohtje schreef:Maar neem ze aan en veroordeel mensen niet. Ze willen de kat al kwijt dus betalen willen ze niet.
kohtje schreef:Er zijn asiels die 75 euro vragen en dat is in mijn ogen te veel. Mensen die hun dier komen brengen moet je dus niet veroordelen. Zij komen ze toch brengen?

_San87_ schreef:kohtje schreef:Er zijn asiels die 75 euro vragen en dat is in mijn ogen te veel. Mensen die hun dier komen brengen moet je dus niet veroordelen. Zij komen ze toch brengen?
Weet je wat het kost om dieren te onderhouden?
Het asiel waar ik werk, heeft momenteel ongeveer 35 katten, waarvan de helft ziek (niesziekte + schimmel). De dieren die binnenkomen worden gecastreerd/gesteriliseerd en krijgen alle medische hulp die ze nodig hebben. Dat kost enorm veel geld, dus ik vind het niet gek dat er een bijdrage aan het opnemen moet worden betaald
ik denk dat hij vandaag niet gehaald heeft met deze wind regen kou of een of andere roofvogel want wit zie je nu heel goed.. ship schreef:oke ik vind het vrezelijk dat mensen hun dieren maar dumpen maar somiige mensen kunnen mischien niet anders, geld is vaak het probleem asiels vragen veel geld en vaak geen plek maar wanneer je je eigend hond vast bind aan een boom uiteraart zonder chip en je beld de dieren bescherming is er overal plek waar die dan heen kan...toch heel locie's dat mensen het op die manier doen.