Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linky schreef:Ik denk dat de heer P.S. blij mag zijn dat hij ooit een ruiter vindt die wedstrijden met Totilas rijden wil en durft. Probeer Edward maar eens te overtreffen! En er dan ook nog voor moeten betalen?En het eventuele prijzengeld is dan weer voor P.S.?
ik zou het niet willen in ieder geval! 
Jannepauli schreef:Money makes the world go round..... Ik geloof dat meneer P.S. het beste paard praktisch alleen nog maar ziet als een geldspuwende automaat. De nieuwe ruiter mag een huurprijs betalen? Mede door deze uitspraak: 'Ik heb een aantal boze brieven ontvangen. Er zijn altijd een paar idioten, maar ik ben er niet bang voor' wordt de man mij met de dag onsympathieker.

Picasso schreef:Ik snap jullie reacties niet??? Meneer Schockemöhle krijgt een aantal boze brieven en hij zou degene zijn die zich zou moeten verontschuldigen? Dit is ook wel de wereld op z'n kop, is het niet? Jongens get over it, het paard staat in Duitsland en krijgt een duitse ruiter.... Als Nederland Totilas had willen behouden voor de sport en dekdienst hadden ze daar werk van moeten maken voordat het te laat was en niet achteraf gaan zitten mekkeren....

Picasso schreef:Als Nederland Totilas had willen behouden voor de sport en dekdienst hadden ze daar werk van moeten maken voordat het te laat was en niet achteraf gaan zitten mekkeren....
easygoing schreef:Picasso schreef:Als Nederland Totilas had willen behouden voor de sport en dekdienst hadden ze daar werk van moeten maken voordat het te laat was en niet achteraf gaan zitten mekkeren....
Dat vind ik nou zo'n rare uitspraak, heb hem al vaker voorbij zien komen.
Dus als wij (en dan bedoel ik de jan l*llen van de samenleving) Totilas hadden willen behouden dan hadden wij er werk van moeten maken?

Picasso schreef:Kom op, denk even na....